صفر تا صد در مورد حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی

صفر تا صد در مورد حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی

صفر تا صد در مورد حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی

قبل از بررسی مسائل مربوط به حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی لازم است با تعریف جامع ارث در ایران آشنا شویم.  ارث به مالی اطلاق می شود که بعد از فوت متوفی باقی می ماند. این تعریف عرفی و البته قانونی، ارث است. به منظور بررسی مسائل مربوط به این موضوع، می توانید از مشاوره ی وکلای ارث بهره مند شوید. به ماترکی که از وراث متوفی می رسد، ارث گویند. احکام و قواعد مشخصی به منظور تقسیم کردن ارث موجود است. همه ی قوانین برگرفته برای تقسیم بندی ارث از احکام قرآن برگرفته شده است.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مراحل قانونی تقسیم ارث

مراحل تقسیم ارث به چه صورتی است؟ برای حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی، ابتدا باید به قوانین موجود برای تقسم ارث توجه کنیم زیرا بسیاری از مشکلاتی که در این مورد ایجاد می شود  به گونه ای به تقسیم ارث بر میگیرد. وارث حق این را دارد که ارث خود را بطلبد. زمانیکه فردی فوت می کند، اموال او به ورثه تعلق می گیرد. در صورتی که وارثین بر سر تقسیم ارث به توافق برسند، اقدامات تقسیم ارث به سهولت دنبال می شود. البته مشکل زمانی حاصل می شود که وارثین به اختلاف های جدی سر این موضوع می رسند. در این حالت قانونگذار راهکارهایی را مد نظر گرفته است که طرفین بتوانند به حق و حقوق خود دست یابند. مراحل مربوط به تقسیم قانونی ارث شامل موارد زیر می باشد:

  • اخذ گواهی فوت متوفی
  • مهر و موم ترکه
  • تحریر ترکه
  • اخذ گواهی حصر وراثت
  • ارائه ی مدارک لازم برای دریافت گواهی انحصار وراثت
  • تشریفات صدور گواهی
  • تقسیم ترکه متوفی

قابل ذکر است که برای تقسیم ارث دو حالت کلی وجود دارد. توافق ورثه برای تقسیم اموال و عدم توافق آنها. در صورتی که طرفین موافق باشند نامه ای به شکل عادی منعقد می شود و سهم هر یک از وارثین درج می شود. اگر طرفین به توافق نرسند، در این صورت تقاضای تقسیم ارث تحت نظارت دادگاه انجام می شود.

 

تقسیم ارث به کمک وکیل

وکیل ارث چه ویژگی هایی دارد؟

حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی را زیر نظر وکلای فعال در این حوزه نهایی کنید. یک وکیل ارث، با درایت و تجربه ای که دارد متناسب با شرایط موجود می تواند بهترین راهکار را در اختیار شما قرار دهد. در این صورت قادر خواهید بود از حق خود دفاع کنید. متاسفانه به دلیل عدم آشنایی به قوانین موجود بسیاری از افراد در بروز این نوع از مسائل حق خود را از دست می دهند. به همین دلیل دریافت مشاوره و راهنمایی از سوی یک وکیل کاردان از اهمیت زیادی برخوردار است.

موسسه حقوقی وکلای تلفنی با بهره مندی از یک تیم کاملا حرفه ای از وکلای برجسته ی کشورمان در خدمت شما عزیزان است. شما می توانید راهنمایی لازم برای حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی را از وکلای ما به صورت تلفنی دریافت کنید. به منظور دریافت مشاوره ی حقوقی تلفنی هم اکنون با ما با استفاده از راههای ارتباطی که در وب سایتمان درج شده است، در تماس باشید. ما خدمات مشاوره ی تلفنی بدون محدودیت را برای شما فعال کرده ایم تا در هر جای کشور که هستید بتوانید از خدمات دریافت راهنمایی حرفه ای استفاده کنید.

اگر به دنبال وکیل برای حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی هستید از خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی غافل نباشید. ما اینجا هستیم تا شما بتوانید بدون هیچ گونه دردسر در کوتاهترین مدت زمان، راهنمایی لازم را برای دفاع از حق و حقوق خود دریافت کنید. وکلای ما همه ی جوانب موجود را سنجیده و بهترین راهکار را برای رسیدن به حق و حقوق شما ارائه خواهند داد.  

 

تقسیم قانونی ارث

چگونگی فروش مال ارثی

مال ارثی چگونه به فروش می رسد؟ در بررسی فروش اموال ارثی باید بگوییم این امر متناسب با توافق و عدم توافق طرفین می تواند فرق کند. شما می توانید با دریافت گواهی حصر ورثه و البته انجام اقدامات درج شده برای تقسیم ارث، برای فروش سهم الارث خود اقدام کنید. البته ورثه می تواند در شرایط خاص، ارث خود را به فرد دیگری انتقال دهد که برای این منظور قرارداد فروش سهم الارث انجام می شود. دلایل مختلفی می تواند سبب شود وارثین مجبور به فروش سهم خود باشند.

برای حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی شما نیازمند آن هستید که به قوانین مندرج در این مورد آشنایی کامل داشته باشید. در غیر این صورت هرگونه اقدامی میتواند منجر به دردسر گزاف شود. فروش سهم الارث بدون اجازه ی سایر وارثین می تواند در دو حالت انجام شود. اولین مورد زمانی است که وارث قبل از تقسیم شدن ماترک، اقدامات فروش را مد نظر دارد. در حال دوم تقسیم ارث انجام شده است و یکی از ورثه ها قصد فروش سهم خود را دارد. در هیچ یک از حالت های یاد شده نیازی به دریافت اجازه ی سایر وراث نیست.

 

ارتباط در واتس اپ

مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده فروش مال وارثی

مرجع صالح به منظور رسیدگی به حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی کدام است؟ دفتر مرجع قضایی اقدامات مربوط به رسیدگی به پرونده فروش مال ارثی را مد نظر دارد. زمان رسیدگی به این نوع از پرونده ها معمولا ظرف مدت یک هفته قبل از برگزاری جلسه، به طرفین اطلاع داده می شود. در صورتی که اشخاص نامبرده در جلسه حضور نداشته باشند حکم مربوط به صورت غیابی صادر می شود.

 

مشاوره حقوقی تحریر ترکه 
فروش سهم الارث 
وکیل ارث 
مشاوره حقوقی انحصار وراثت 
درباره ما 


نظرات

وحید قلی پور عباسی

تقسیم ترکه : همانطور که از نام آن مشخص است ترکه در لغت به معنی دارایی مثبت و منفی(  اعم از طلب ، بدهی و سایر  اموال) است که  شخص پس از فوت خود بجا می‌گذارد. همانطور که میدانید  ترکه متوفی پس از از طی شرایط قانونی به وراث به ارث میرسد   به نحوی که ایشان باید از روش های قانونی  سهم هر یک از ورثه را مشخص و نسبت به پرداخت آن قسمت از  ترکه با رعایت اقدامات قانونی لازم را انجام دهند. همچنین وراث برای اینکه بتوانند سهم خود را از این مال مشترک جدا کنند ابتدا باید بدهی و دیون متوفی را از این ترکه خارج کنند  و به طلبکاران پرداخت کنند و بعد از آن، آنچه را که باقی ماند میان خود تقسیم کنند. بنابراین دعوای تقسیم ترکه دعوایی  است که یکی از وراث  یا چند تن آنها به طرفیت سایر وراث  به منظور تقسیم ترکه به جا مانده از متوفی در دادگاه صالح  طرح می نمایند. برای طرح دعوای تقسیم ترکه ابتدا باید دادخواست لازم را با رعایت شرایط قانونی تنظیم و از طریق دفاتر خدمات قضایی برای مرجع سال ارسال گردد تا مرجع قضایی بتواند صلاحیت ورود به این موضوع را پیدا کند.( دادخواست فرم چاپی آماده ای است که بر روی آن ستون مشخصات خواهان ، خوانده ، خواسته دعوی ، دلایل دعوی ، شرح خواسته درج شده است ) در این دادخواست باید اسامی تمامی وراث شخص فوت شده به عنوان طرفین دعوا ذکر شود. سپس در ردیف خواسته (بخشی از فرم دادخواست است) عنوان درخواست تقسیم ترکه اموال متوفی( مشخصات متوفی، آخرین اقامتگاه قانونی) ذکر شود. همچنین در ردیف بعدی که ردیف دلایل و ضمائم دادخواست می باشد علاوه بر گواهی انحصار وراثت بهتر است مدارک مربوط به اموال متوفی نیز ذکر و پیوست گردد. در صورتیکه موضوع اموالی که قرار هست تقسیم شود ؛ املاک هست ، توصیه می کنیم از وکلای ملکی دپارتمان حقوق املاک موسسه حقوقی اترس استفاده کنید لازم به ذکر است در دعوای تقسیم ترکه حتماً باید اموالی که درخواست تقسیم آن را نموده اید با جزئیات کامل شرح داده و به دادگاه معرفی شوند. به عبارت دیگر در دعوای تقسیم ترکه مرجع قضایی به دنبال اموال شخص فوت شده نخواهد گشت و صرفاً اموال معرفی شده از سوی شما را به عنوان ماترک متوفی تقسیم خواهد نمود. بنابراین اگر به لیست کامل اموال شخص فوت شده را نمی دانید ، پیشنهاد میکنیم ، قبل دعوی تقسیم ترکه ، دادخواست تحریر ترکه را طرح کنید.


فاطمه عمادی

باسلام،، ورثه می توانند به هر شکل خواستند راجع به تقسیم توافق کنند. اما اگر برخی از ورثه راضی نباشند یا بین آنها فرد مجنون یا صغیری باید تقسیم از طریق دادگاه و به شکل قانونی صورت گیرد دادخواست تقسیم ترکه پس از انحصار وراثت، از سوی حداقل یکی از وارثان صورت می گیرد. در این درخواست همه ی ورثه طرف دعوا قرار خواهند گرفت بعد از اینکه دادگاه مالکیت متوفی نسبت به اموال و صحت گواهی انحصار وراثت را قطعی دانست، معمولا دستور کارشناسی برای بررسی اموال غیرمنقول و حتی منقول صادر می کند. به ترتیب تقسیم به اشکال مختلف اتفاق می افتد. الف- افراز: اگر مال مشترک وراث دارای قسمت های برابر باشد؛مثل گندم و… اولین راه آن است که به هر وارث براساس میزان سهمش از آن مال داده شود. ب- تعدیل: به معنی برابر کردن بهای سهام است. اگر برخی از اموال بدون زیان قابل تقسیم نباشد در این صورت می توان مالی را برای یک وارث قرار و به اندازه قیمتی که سهم او نبوده از سهمش در بقیه اموال کم کرد. ج- تقسیم به رد: در این فرض تعدیل کردن ممکن است با اضافه کردن مبلغ باشد. د- اجبار به فروش و تقسیم مبلغ آن: آخرین راه پایان دادن به وضعیت شراکت، دستور فروش مال و تقسیم بهای آن است. این روش با مزایده ی مال در اجرای احکام دادگاه انجام می شود. البته هر یک از وراث جهت شرکت در مزایده نسبت به سایرین حق اولویت دارند. اگر اموال متوفی مال غیر منقول قابل تقسیم باشد هر یک از ورثه می تواند درخواست افراز آن را از اداره ثبت محل وقوع ملک کند. بنابراین دو راه برای تقسیم این اموال وجود دارد یکی اداره ثبت و یکی دادگاه.دادخواست دستور فروش ملک مشاع غیر قابل افراز. در صورتی که از نظر اداره ثبت اموال غیر منقول غیر قابل افراز باشد می توان به دادگاه دادخواستی با عنوان فوق تسلیم کرد.


محمد نوربخش

مطابق با قانون مدنی مراحل تقسیم ترکه به ترتیب شامل این موارد میباشد: اخذ گواهی فوت متوفی مهر موم ترکه تحریر ترکه اخذ گواهی حصر وراثت ارائه ی مدارک لازم برای دریافت گواهی انحصار وراثت تشریفات صدور گواهی تقسیم ترکه متوفی. این مراحل رابطه ی طولی با یکدیگر داشته و باید به ترتیب انجام شود . حال در صورتی که بین وارثین اختلاف در تقسیم پیش آید و وراث از دارایی های فرد متوفی اطلاع نداشته باشند از طریق شورای حل اختلاف دعوای تحریر ترکه را مطرح نموده و پس از استعلام از حساب های بانکی و سایر دارایی های وی وارثین میتوانند خودشان اقدام به تقسیم ما ترک نمایند و در صورت حاصل نشدن توافق هر وارث می تواند دعوای تقسیم ترکه را مطرح نموده که در این حالت تقسیم اموال شخص متوفی طبق قانون از طریق دادگاه انجام میگیرد


رحمنی

یکی از راه هایی که وقتی یک مال ورثه ای وجود دارد و شرکا نسبت به نحوه فروش آن اختلاف نظر دارند این است که ملک توسط دادگاه فروخته شود. روال به این صورت است که ابتدا می بایست از اداره ثبت محل گواهی عدم افراز گرفته شود و سپس برای دادگاه محل وقوع ملک دادخواست دستور فروش تنظیم و تحویل داده شود. دادگاه دستور فروش صادر می کند و پس از کارشناسی قیمت توسط کارشناسان رسمی دادگستری ، ملک مشاع از طریق مزایده برگزار می گردد.


M.j sheykhi

مراحل مربوط به تقسیم قانونی ارث شامل موارد زیر می باشد: اخذ گواهی فوت متوفی مهر و موم ترکه تحریر ترکه اخذ گواهی حصر وراثت ارائه ی مدارک لازم برای دریافت گواهی انحصار وراثت تشریفات صدور گواهی تقسیم ترکه متوفی


دانیال جمشیدی پور

باسلام اگر یکی از ورثه در ملک ورثه ای اقدام به ساخت و ساز نمایند چون اموال باقی مانده از ماترک بوده و به همه وراث تعلق داشته و باید رضایت آن ها را جلب کنند در غیر این صورت تصرف غیر قانون کردند در مال مشاعی نموده اند.


راضیه دهقان

سلام درود و عرض ادب طبق ماده ۸۶۲قانون مدنی افرادی که ارث میبرند طبق نسبتی که دارندبه ۳ طبقه تقسیم میشوند طبقه اول افرادی که مستقیما وارث متوفی هستند و سهم الارث دارند . پدر ،مادر و فرزندان متوفی هستند


فاطمه علی زاده

با سلام بعد ار فوت متوفی ابتدا وراث با صدور گواهی فوت اقدام به اخد گواهی انحصار و اوت از طریق سورا حل اختلاف نمایند بعد از مشخص سدن وراث اگر وراث توافق نمایند ک به نسبت سهم الارث تقسبم می گردد در غیر این صورت هر کدام ار وراث میتواند به دادگاه دادخواست تقسیم ترکه بدهد


فاطمه علی زاده

با سلام بعد ار فوت متوفی ابتدا وراث با صدور گواهی فوت اقدام به اخد گواهی انحصار و اوت از طریق سورا حل اختلاف نمایند بعد از مشخص سدن وراث اگر وراث توافق نمایند ک به نسبت سهم الارث تقسبم می گردد در غیر این صورت هر کدام ار وراث میتواند به دادگاه دادخواست تقسیم ترکه بدهد


علیرضا حکمتیان

با سلام از عمده مشکلاتی که در تقسیم ارث، بین وراث ایجاد می شود ، دیون متوفی نسبت به دیگران است . مثلا متوفی چک هایی صادر نموده که هنوز تاریخ آنها نرسیده ولی صادرکننده چک ( متوفی ) ، فوت میکند . یا اینکه متوفی ملکی یا معامله ای کرده که تعهدات مالیِ آن کاملا اجرا نشده و ایشان فوت می کند . یا اینکه اگر متوفی مرد باشد و همسر داشته باشد ، همسر با اجرا گذاشتن مهریه ، نسبت با توقیفِ اموال متوفی اقدام و پس از وصولِ طلب او ، سایر وراث ، اعم از فرزندانِ متوفی و پدر و مادر متوفی ( در صورت زنده بودن آنها ) ، می توانند اگر از اموال چیزی باقی ماند ، سهم الارث خود را برداشت نمایند . مشکلاتی تقسیم ارث ، شکل های مختلفی دارد که در اینجا فقط به تعداد محدودی از آنها اشاره شده است .


ف.م

اگر یک یا چند نفر از ورثه راضی به تقسیم ترکه نباشند، کسی که مایل است اموال تقسیم شود باید از دادگاه تقسیم ترکه را درخواست نماید که در قالب دادخواست تقسیم ترکه مطرح میشود. دادگاه همه ورثه را دعوت و به موضوع رسیدگی می‌کند. اگر مال قابل تقسیم باشد مثل پول نقد، دادگاه سهم هریک از ورثه را تعیین می‌کند ولی اگر مانند خانه یا اتومبیل باشد که نتوان سهم هر یک از ورثه را جداگانه به وی داد، دادگاه آن را به مزایده می‌گذارد و پس از فروش، سهم هریک از ورثه را به آنها پرداخت می‌کند


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب تقسیم بندی وراث بعد از دریافت گواهی حصر وراثت هنگام صدور گواهی انحصار وراثت در شورای حل اختلاف، وراث به دو دسته تقسیم می‌شوند. گروه اول ورثه‌ای هستند که کاملاً از دارایی‌های مرحوم اطلاع دارند و بدون هیچ مشکلی بعد از دریافت گواهی انحصار وراثت در شورای حل اختلاف نیز اموال فرد متوفی را بین خود تقسیم می‌کنند. گروه دوم گروه دوم ورثه‌ای هستند که اعلام می‌کنند ما از اموال و میزان دارایی مرحوم هیچ اطلاعی نداریم. در این وضعیت باید ورثه یک دادخواستی را از طریق شورای حل اختلاف به عنوان دعوای تحریر ترکه طرح کنند. در چنین مواقعی از طریق استعلام ۳ گانه تمام دارایی‌های مرحوم اعم از املاک، خودروها و حساب‌های بانکی متوفی باید مشخص شود. اگر بعد از مشخص شدن اموال متوفی، وراث دوستانه اموال را بین خود تقسیم کردند که موضوع بسیار ساده است؛ ولی اگر باز هم مشکلی بین وراث وجود داشت باید دادخواست جدیدی را به کمک وکلای دادگستری به عنوان دعوای تقسیم ترکه به دادگاه ارائه دهید. طبق ماده ۲۰ قانون آیین دادرسی مدنی دعاوی راجع به ترکه متوفی اگرچه خواسته، دین و یا مربوط به وصایای متوفی باشد تا زمانی که ترکه تقسیم نشده در دادگاه محلی اقامه می‌شود که اخرین اقامتگاه متوفی در ایران، آن محل بوده و اگر آخرین اقامتگاه متوفی معلوم نباشد، رسیدگی به دعاوی یاد شده در صلاحیت دادگاهی است که آخرین محل سکونت متوفی در ایران، در حوزه آن بوده است. مدت زمان صدور گواهی انحصار وراثت اینکه دریافت گواهی انحصار وراثت در شورای حل اختلاف چقدر طول بکشد بستگی به عوامل مختلفی دارد از قبیل: تعداد وراث میزان اموال داشتن وکیل پرداخت هزینه چاپ آگهی و غیره هزینه انحصار وراثت در شورای حل اختلاف هزینه برای ثبت دادخواست و اخذ گواهی انحصار وراثت در شورای حل اختلاف تقریباً کمتر از ۱ میلیون تومان است؛ اما اگر انحصار وراثت شما به شکل نامحدود باشد و برای این کار قصد داشته باشید که از وکیل دادگستری کمک بگیرید قطعاً هزینه‌های دیگری را شامل خواهید شد.


مجید شیخی

با سلام شما می توانید با دریافت گواهی حصر ورثه و البته انجام اقدامات درج شده برای تقسیم ارث، برای فروش سهم الارث خود اقدام کنید. البته ورثه می تواند در شرایط خاص، ارث خود را به فرد دیگری انتقال دهد که برای این منظور قرارداد فروش سهم الارث انجام می شود. دلایل مختلفی می تواند سبب شود وارثین مجبور به فروش سهم خود باشند.


امین

فروش سهم الارث بدون اجازه ی سایر وارثین می تواند در دو حالت انجام شود. اولین مورد زمانی است که وارث قبل از تقسیم شدن ماترک، اقدامات فروش را مد نظر دارد. در حال دوم تقسیم ارث انجام شده است و یکی از ورثه ها قصد فروش سهم خود را دارد. در هیچ یک از حالت های یاد شده نیازی به دریافت اجازه ی سایر وراث نیست.


محمد مومنی

تقسیم اموال ورثه ای بدون سند و یا املاکی که به حالت قولنامه ای به نام فرد فوت شده انتقال یافته است، کمی دشوار خواهد بود. چرا که در مورد چنین اموالی باید قبل از اینکه اقدام به انحصار وراثت دارایی ها و املاک متوفی نمود، استعلام گردد. در مورد املاک قولنامه ای هم که سند رسمی برای آنها وجود ندارد، استعلام و پیگیری آنها کار ساده ای نخواهد بود.


بهنام رحمانی فرد

با سلام حل اختلاف در تقسیم و فروش مال ارثی را زیر نظر وکلای فعال در این حوزه نهایی کنید. یک وکیل ارث، با درایت و تجربه ای که دارد متناسب با شرایط موجود می تواند بهترین راهکار را در اختیار شما قرار دهد. در این صورت قادر خواهید بود از حق خود دفاع کنید. متاسفانه به دلیل عدم آشنایی به قوانین موجود بسیاری از افراد در بروز این نوع از مسائل حق خود را از دست می دهند. به همین دلیل دریافت مشاوره و راهنمایی از سوی یک وکیل کاردان از اهمیت زیادی برخوردار است.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، یکی از مسائلی که بعد از فوت متوفی رخ می دهد، نحوه تقسیم ارث بین ورثه می باشد. قانون گذار در مواد قانون مدنی و منطبق بر شرع مقدس اسلام به این مورد توجه داشته و کلیه قوانین و ضوابط مربوط به آن را به طور کامل شرح داده است. بنابراین وراث می بایست تقسیم ترکه را با توجه به قانون آن انجام دهند. تقسیم ارث بین ورثه نیز با توجه به طبقه و درجه آن ها صورت گرفته و دارای شرایط و ضوابط خاصی می باشد. همچنین برخلاف باور عمومی، سهم الارث فرد از ترکه متوفی، همواره به یک مقدار ثابت نبوده و ممکن است این مقدار با توجه به وجود وراث دیگر دچار تغییر گردد که این امر با آگاهی از جزئیات تقسیم ارث امکان پذیر می باشد. نحوه تقسیم ارث بین ورثه بنابر قانون مدنی و با توجه به طبقه و درجه آن ها صورت می گیرد. انحصار وراثت، اولین قدم برای تعیین سهم الارث هر یک از ورثه است. در صورتی که متوفی بعد از مرگ بیشتر از یک وارث داشته باشد، برای تعیین تکلیف دارایی وی دریافت گواهی انحصار وراثت ضروری خواهد بود در بررسی فروش اموال ارثی باید بگوییم این امر متناسب با توافق و عدم توافق طرفین می تواند فرق کند و از طرفی ممکن سات یکی از وراث بخواهد سهم خود را بفروشد. با توجه به پیچیدگی های کار و ایضا با توجه به اینکه مساله ارث و میراث در حال حاضر پرونده های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده توصیه اکید ما استفاده از وکلای کارکشته موسسه وکیل تلفنی می باشد.


کوکبی

مسائل مرتبط با ارث و میراث ممکن است منجر به دعاوی و اختلافات خانوادگی شوند. به دلیل پیچیدگی قوانین مربوط به تقسیم ارث و همچنین عدم آگاهی طرفین از جزئیات حقوقی، حضور یک وکیل ارث در راه حل این مسائل بسیار مهم است. وکیل ارث متخصص در زمینه حقوق میراث و امور مرتبط با ارث است و می‌تواند به شما کمک کند تا مسائل حقوقی را در این زمینه به درستی درک کنید. او می‌تواند به شما در تعیین حقوق و اختیارات وارثان، تفسیر قوانین مربوط، ترتیب اسناد و مدارک مورد نیاز، و حل اختلافات خانوادگی کمک کند. با کمک وکیل ارث، امکان دارد مسائل به شکلی حل شوند که عدالت به همراه صلح و توافق در خانواده حفظ شود. همچنین، وکیل می‌تواند شما را در مسیر درست قانونی هدایت کند و از وقوع مشکلات بیشتر جلوگیری کند


وحید فراست

تقسیم ترکه - مهر و موم ترکه و ... از مواردی است که در هنگام اختلاف وراث می توان از دادگاه درخواست نمود


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.