وکلای کاردان رشت

وکلای کاردان رشت

وکلای کاردان رشت

با افزایش پرونده ها در محاکم قضایی، بیشتر مردم متوجه شدند که باید از افراد متخصص در علم حقوق استفاده نمایند. بنابراین مراجعه به وکلا و دریافت مشاوره از موسسه حقوقی وکلای تلفنی افزایش پیدا کرد. تا جایی که امروزه افراد زیادی از کمک وکلا در دعاوی مختلف استفاده می نمایند. با این وجود همیشه در این حوزه سوالات زیادی وجود دارد که با کمی بررسی می توان پاسخ های جامع و کاملی را برای آنها یافت. نحوه یافتن آدرس وکلا یا میزان حق الوکاله آنها و مواردی از این دست، از مهمترین سوالاتی هستند که ممکن است برای شما نیز ایجاد شده باشند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل کیست؟

به بیانی ساده می توان گفت وکلا افرادی هستند که با تکیه بر علم و دانش حقوقی، وکالت پرونده های مختلف را بر عهده گرفته یا در زمینه ارائه مشاوره حقوقی فعالیت می نمایند. بنابراین وکلا با انعقاد قرارداد وکالت با اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند، وکالت پرونده های مختلف را بر عهده بگیرند.

 

وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

برخلاف تصور اشتباه عموم مردم، به صرف ارائه مشاوره حقوقی نمی توان یک وکیل خوب را انتخاب نمود. بر این اساس می توان گفت که وکلای خوب خصوصیات و ویژگی های متعددی دارند. یک وکیل خوب باید بتواند با استفاده از فن بیان قوی و دایره لغات گسترده، به خوبی صحبت کرده و از موکل خود در جلسات دادگاه دفاع کند. علاوه بر این وکلای خوب باید اطلاعات حقوقی خود را همیشه به روز رسانی کرده و از جدیدترین قوانین اطلاع پیدا کنند. این در حالی است که خصوصیات اخلاقی نیز در شغل وکالت حایز اهمیت خواهد بود. بنابراین رازداری، وجود صداقت و امانت داری سه ویژگی اخلاقی مهمی هستند که وکیل خوب را از سایر وکلا متمایز می نمایند.

 

 

بهترین وکیل رشت

 

در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟

در حال حاضر در تمام دعاوی می توان از مشاوره حقوقی وکلا استفاده نمود. با این وجود برخی از وکلا در زمینه های خاصی فعالیت می نمایند. بنابراین فقط در همان زمینه کاری مخصوص می توان روی کمک این دسته از وکلا حساب باز کرد. با این وجود موسسه حقوقی وکلای تلفنی شرایطی را فراهم کرده است که با توجه به موضوع پرونده می توان وکیل متخصص و متبحر را جستجو و انتخاب نمود. علاوه بر این امکان دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان نیز در سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی وجود خواهد داشت. به طور کلی از انجایی که در دنیای امروز انجام امور حقوقی اهمیت ویژه ای یافته است بنابراین لازم است در همه موارد با وکیل مشورت کرد. از جمله این موارد می توان به مشاوره حقوقی کیفری( توهین، ضرب و شتم، کلاهبرداری، تجاوز به عنف، و ...)، مشاوره حقوقی ملکی( خرید و فروش املاک، استعلام ملک، الزام به تحویل سند، اثبات مالکیت و ..)، مشاوره حقوقی جرائم سایبری، مشاوره حقوقی خانواده ( ازدواج، طلاق، حضانت و ...)و مشاوره حقوقی شرکت ها ... اشاره نمود. 

 

 

 

آشنایی با وکلای کاردان شیراز 
وکلای کاردان مشهد 
آشنایی با وکلای کاردان ارومیه 
آشنایی با وکلای کاردان اصفهان
درباره ما 

 

ادرس وکلای کاردان در رشت

پیش از این برای یافتن ادرس وکیل متخصص در رشت باید چندین ساعت اینترنت را جستجو می کردیم. با این وجود در حال حاضر به کمک موسسه حقوقی وکلای تلفنی جستجو نمودن آدرس یک وکیل متبحر و کاردان آسان شده است. بر این اساس هموطنان گرامی می توانند با مراجعه کردن به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی از آدرس بهترین وکلای رشت مطلع شوند.

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای کاردان در رشت

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و ارتباط با بهترین وکیل رشت می توان به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه نمود. کارشناسان موسسه به صورت 24 ساعته و در طول هفته، پاسخگوی هموطنان عزیز خواهند بود. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می توانید با شماره های 09212242670 و یا 02147625900 تماس گرفته، مدت زمان مشاوره را به پشتیبان اعلام کرده و هزینه مشاوره را پرداخت نمایید. و یا اینکه به وبسایت موسسه مراجعه کرده و از چارت هزینه ها براساس زمان مورد نظر هزینه را واریز می نمایید.

 

 

مشاوره با وکلای رشت

 

هزینه مشاوره حقوقی با وکیل کاردان در رشت

در حال حاضر میزان حق الوکاله وکیل در رشت یا هزینه مشاوره با وکیل در رشت مشخص نیست. بنابراین با توجه به موضوع پرونده و میزان دشواری آن، هزینه مشخص خواهد شد. این در حالی است که با توجه به مدت زمان دریافت مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری نیز هزینه مشاوره متفاوت خواهد بود. با این وجود تمام وکلایی که در موسسه حقوقی وکلای تلفنی فعالیت می نمایند، تلاش کرده اند تا با کمترین میزان حق الوکاله، وکالت دعاوی مختلف را بر عهده بگیرند. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به مدت زمان مشاوره و تخصص وکیل بستگی دارد بعنوان مثال برای 10 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل متخصص 50000 تومان و برای 10 دقیقه مشاوره تلفنی با وکیل فوق تخصصی 75000 تومان دریافت می شود. و یا برای یک ساعت مشاوره حضوری 250000 تومان دریافت می شود.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.