وکیل ارزان-وکلای تلفنی

وکیل ارزان-وکلای تلفنی

وکیل ارزان-وکلای تلفنی

وکیل ارزان قابل اعتماد است؟ تعریف وکیل در قانون ایران چیست؟ در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟ از چه راه هایی می توان با وکیل مشاوره کرد؟ هزینه مشاوره تلفنی با وکلای تلفنی چقدر است؟ امروزه بسیاری از افراد به دلایل شرایط سخت اقتصادی، توانایی مالی برای پرداخت حق الزحمه وکلا را ندارند. همین باعث می شود تا برخی، بدون مشورت با وکلا برای حل پرونده های حقوقی و یا کیفری خود اقدام کنند. این موضوع باعث شده تا در اغلب موارد در روند حل پرونده، مشکلاتی برای آنان ایجاد شود. بسیاری دیگر از افراد در این راستا از خدمات مشاوره با وکلای ارزان استفاده می کنند. منتها نیاز است تا آنان قبل از مشاوره با وکیل ارزان به برخی از نکات کلیدی توجه کنند. به همین منظور ما تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوال متداول آیا وکیل ارزان قابل اعتماد است؟ و سایر سوالات پیرامون آن که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، پاسخ دهیم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف وکیل در قانون ایران

در نخستین گام هنگام بررسی وکیل ارزان و مسائل پیرامون آن نیاز است تا تعریف دقیقی از وکیل در قانون ایران ارائه دهیم. وکیل شخصی است که به موجب عقد وکالت تحت عنوان نماینده یا جانشین موکل برای انجام امور حقوقی یا کیفری مامور می شود. به دنبال تعریف وکیل بایستی با معنای عقد وکالت در قانون ایران نیز آشنایی پیدا کنیم. وکالت عقدی است که موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می کند. برای تحقق عقد مذکور قبول و پذیرش وکیل الزامی می باشد. به علاوه براساس قانون ایران هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی می توانند برای انجام امور خود وکیل بگیرند.

 

 

وکیل ارزان و خوب

 

در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟

در هنگام بررسی مسائل مربوط به وکیل ارزان لازم است به سوال در چه مواردی می توان با وکیل مشورت کرد؟ پاسخی جامع دهیم. شما می توانید در مورد تمام پرونده های حقوقی و کیفری با وکیل مشورت کنید. فقط توجه داشته باشید که هر وکیل با توجه به تجربیات و یا تحصیلات خود در حوزه حقوقی و یا کیفری تخصص بیشتری دارد. پس بهتر است، با توجه به مشکل حقوقی خود وکیلی متخصص در آن زمینه را انتخاب کنید. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

راه های دریافت مشاوره از وکیل

در گام بعدی در حین بررسی موضوعات مرتبط با وکیل ارزان باید با راه های دریافت مشاوره از وکیل آشنا شویم. اولین روش مشاوره حضوری با وکیل می باشد. در این روش شما باید به صورت حضوری به دفتر وکالت مراجعه کنید. مزیت روش نامبرده، افزایش حس اطمینان متقابل بین وکیل و موکل می باشد. با این وجود در دنیای مدرن انسان ها همواره با کمبود وقت روبرو هستند، به این دلیل شاید این روش این روزها مانند گذشته محبوب نباشد. دومین روش مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل می باشد. در روش نامبرده شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با وکلا ارتباط بگیرید و مشکلات حقوقی خود را حل کنید. به علاوه از نظر هزینه نیز قیمت مشاوره تلفنی نسبت به روش مشاوره حضوری بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان نیز امور حقوقی و کیفری خود را وکلای متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی در میان بگذارید و در کمترین زمان پاسخی کامل دریافت کنید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی انلاین 
وکیل برای مشاوره 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 

 

هزینه مشاوره حقوقی با وکیل در وکلای تلفنی

همانطور که در مطالب فوق گفتیم این روزها بسیاری از افراد به دنبال مشاوره با وکیل ارزان هستند. حال پرسشی که پیش می آید، این است که هزینه مشاوره حقوقی با وکیل در موسسه حقوقی وکلای تلفنی چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد  مشاوره حقوقی  می توانید به وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه کنید. . لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

آیا وکیل ارزان قابل اعتماد است؟

اکنون نوبت آن فرا رسیده است تا به سوال آیا وکیل ارزان قابل اعتماد است؟ پاسخی درخور بدهیم. در اولین گام هنگام مواجهه با وکلای ارزان بایستی به دلیل ارزان بود خدمات مشاوره آن وکیل توجه کنید. برخی اوقات تعدادی از وکلای تازه کار که تخصص کافی در حوزه پرونده های حقوقی و کیفری ندارند، با ارائه خدمات با قیمتی پایین تر می خواهند، موکلان بیشتری را به خود جذب کنند. متاسفانه برخی از افراد با مدرک تقلبی وکالت نیز با قرار دادن قیمتی معقولانه برای خدمات حقوقی خود کلاهبرداری می کنند. پس بهتر است بدانید که هیچ ارزانی بی علت نیست و پیش از پرداخت هزینه مشاوره حقوقی با وکیل، پروانه وکالت و تجربه کاری او را بررسی کنید و بعد از اطمینان از صحت مدرک ذکر شده با خیال راحت امور حقوقی و کیفری خود را به این افراد بسپارید.

 

 

مشاوره با وکیل ارزان

 

 

حال جالب است بدانید که علاوه بر دلایل نامبرده برخی از موسسات حقوقی همچون موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی افراد جامعه سعی میکنند خدمات مشاوره با وکلای با تجربه و متخصص خود را با قیمت مناسبی ارائه دهند. در واقع رسالت این است که تمامی اقشار جامعه بتوانند به راحتی بدون دغدغه امور مالی از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی بهره مند شوند. در چنین شرایطی شما می توانید با خیالی آسوده با وکلای ارزان متخصص در مجموعه ما ارتباط بگیرید و معضلات حقوقی خود را در اولین فرصت برطرف کنید.

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.