وکالت ارزان با وکیل دادگستری- وکیل تلفنی

وکالت ارزان با وکیل دادگستری- وکیل تلفنی

وکالت ارزان با وکیل دادگستری- وکیل تلفنی

آیا امکان وکالت ارزان با وکیل دادگستری وجود دارد؟ وکیل پایه یک دادگستری در قانون ایران چه تعریفی دارد؟ وظایف وکیل پایه یک دادگستری چیست؟ حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری چقدر است؟ آیا وکیل ارزان قابل اعتماد است؟ این روزها بسیاری از افراد جامعه به دلیل شرایط بد اقتصادی توانایی پرداخت حق الوکاله وکیل را ندارند. به همین دلیل در اغلب موارد نمی توانند در مسیر حل معضلات حقوقی به حق خود برسند. همین باعث شده تا این پرسش برای آنان به وجود بیاید که آیا امکان وکالت ارزان با وکیل دادگستری کاربلد وجود دارد یا خیر؟ به همین منظور همه روزه متقاضیان زیادی برای دریافت مشاوره حقوقی در اینباره با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. این افراد سوالات بسیار مهمی را می پرسند که در ابتدای مقاله به آنها اشاره کردیم و قصد داریم در یکی دیگر از مجموعه نوشته های موسسه حقوقی وکلای تلفنی به این سوالات متداول بپردازیم. پس تا آخر مقاله در کنار ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعریف وکیل پایه یک دادگستری در قانون ایران

در مسیر معرفی وکالت ارزان با وکیل دادگستری بایستی با تعریف دقیق وکیل پایه یک دادگستری در قانون ایران آشنا شویم. بر اساس قانون مدنی، وکیل فردی است که طبق عقد وکالت، نایب موکل خود برای انجام امور او می شود. وکیل پایه یک دادگستری برای دریافت پروانه وکالت، مسیر طولانی را طی کرده که در ادامه ذکر می کنیم.  این شخص فردی است که فارغ التحصیل رشته حقوق و یا رشته های حوزوی معادل آن می باشد. او بعد از فارغ التحصیلی توانسته در لیست پذیرفته شدگان آزمون وکالت قرار بگیرد. سپس به عنوان کارآموز در کنار وکیل سرپرست خود مشغول به آموختن این حرفه به صورت عملی شده است. در گام آخر نیز به دلیل قبولی در آزمون شفاهی و عملی اختبار، پروانه وکالت دریافت نموده است.

 

 

بهترین وکیل با قیمت مناسب

 

وظایف وکیل پایه یک دادگستری

در گام بعدی جهت بررسی وکالت ارزان با وکیل دادگستری ضروری است تا با وظایف وکیل پایه یک دادگستری آشنا شویم. بر اساس هفتاد و ششمین ماده آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری، یک وکیل حرفه ای بایستی وظایف زیر را انجام دهد.

  • شفاف سازی مراحل دادرسی پیش از طرح دعوی برای موکل به منظور دعوت او به صلح و سازش.
  • تنظیم وکالت نامه و ذکر حق الوکاله به صورت دقیق و تحویل نسخه ای از آن به موکل.
  • تحویل رسید به موکل به ازای دریافت هر سند و مدرک.
  • عدم دریافت مبلغ و یا سند بر خلاف توافقات انجام شده در وکالت نامه.
  • تنظیم لوایح حقوقی و حضور به موقع در جلسات دادگاه.
  • مطلع کردن موکل از تمامی ابلاغیه ها در موعد مقرر.
  • و...

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با وظایف وکیل پایه یک دادگستری از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با متخصصین ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

حق الوکاله وکیل 
وکیل تسخیری 
وکیل اتفاقی 
درباره ما 

 

حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری

در ادامه برای سیطره کامل بر روی مبحث وکالت ارزان با وکیل دادگستری نیاز است تا اطلاعاتی در مورد حق الوکاله وکلا بدست بیاوریم. شما هنگام مراجعه به وکیل با توجه به موضوع پرونده، تخصص و تجربه کاری وکیل و... می توانید میزان حق الوکاله را در وکالت نامه خود تعیین نمایید. سپس مکلف خواهید شد تا هزینه تعیین شده را در موعد مقرر به وکیل خود پرداخت کنید. ولی در شرایطی که هیچگونه توافقی مبنی بر میزان حق الوکاله در قرارداد میان موکل و وکیل نشده باشد، میتوانید به تعرفه حق الوکاله در سال جاری مراجعه نمایید.

به دلیل وجود نکته های مهم و کلیدی در باب وکالت ارزان با وکیل دادگستری ممکن است سوالات دیگری نیز در این زمینه برای شما پیش بیاید. در این صورت می توانید با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهترین پاسخ را برای سوالات خود پیدا کنید.

 

آیا وکیل ارزان قابل اعتماد است؟

یکی از سوالاتی که در مسیر آشنایی با موضوع وکالت ارزان با وکیل دادگستری برای متقاضیان پیش می آید، این است که آیا وکیل ارزان قابل اعتماد است؟ برای جواب به این سوال نیاز است تا شما مسائل مختلفی را قبل از انتخاب وکیل ارزان مدنظر قرار دهید. در قدم اول بایستی در مورد تجربه کاری و تخصص او تحقیقات لازم را به عمل بیاورید. سپس باید از صحت پروانه وکالت وکیل ارزان اطمینان حاصل کنید. در صورتی که نتیجه مثبتی از بررسی موارد ذکر شده گرفتید، در گام آخر باید در جلسه مشاوره حقوقی با به چالش کشیدن او در مسیر معضل حقوقی خود از دانش حقوقی این شخص مطمئن شوید.

 

 

اجرت وکیل در 1402

 

حال جالب است بدانید که موسسه حقوقی وکلای تلفنی برای انتخاب متخصصان حقوقی خود فیلترهایی مانند موارد ذکر شده را قرار داده است. همچنین همواره سعی کرده با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی اقشار کم درآمد هزینه خدمات حقوقی را پایین تر از سطح معمول قرار دهد. با این اوصاف بهتر است همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی  با وکلای قابل اعتماد موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید.

 

وکالت ارزان با وکیل در موسسه حقوقی وکلای تلفنی

حال که موارد مرتبط با وکالت ارزان با وکیل دادگستری را بررسی کردیم، زمان آن فرا رسیده تا بدانیم بهترین راه برای ارتباط با وکلای پایه یک دادگستری ارزان چیست؟ موسسه حقوقی وکلای تلفنی با همکاری جمعی از حقوقدانان و وکلای پایه یک دادگستری در سراسر کشور، پل ارتباطی قوی میان شما و وکلای ارزان حرفه ای می باشد. فقط کافی است تا معضل حقوقی خود را بیان کنید تا وکلای ارزان قابل اعتماد ما در اسرع وقت بهترین راه حل را برای آن اتخاذ نمایند. در همین راستا، شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.