آشنایی با مشاوره تلفنی با وکیل ملکی

آشنایی با مشاوره تلفنی با وکیل ملکی

آشنایی با مشاوره تلفنی با وکیل ملکی

مشاوره تلفنی با وکیل ملکی چقدر تاثیرگذار است؟ آیا برای حل و فصل دعاوی ملکی، مشاوره تلفنی با وکیل ملکی الزامی است؟ هزینه مشاوره تلفنی با وکیل ملکی چقدر است؟ همه روز افراد زیادی جهت مشاوره حقوقی با وکیل ملکی با مشاورین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. در واقع اگر سری به دادگاه های کشور بزنید، متوجه خواهید شد که دعاوی ملکی، بخش عظیمی از دعاوی سیستم حقوقی ایران را تشکیل می دهند. از طرفی حل و فصل اینگونه دعاوی بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه مشاوره حقوقی با وکیل ملکی مهم خواهد شد. همچنین یکی از روش های انجام این کار، مشاوره تلفنی با وکیل ملکی می باشد که در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و تفصیلی به سوالات شما پیرامون این مسئله پاسخ دهیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل ملکی کیست؟

در اولین گام از بررسی موضوع مشاوره تلفنی با وکیل ملکی بایستی به تعریف وکیل ملکی بپردازیم. برای انجام این کار بهتر است ابتدا وکیل را تعریف کنیم. وکیل شخصی است که پس از گذراندن مراحل لازم نظیر آزمون وکالت، دوره کارآموزی و آزمون اختبار، پروانه وکالت خود را کسب کرده و می تواند در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری با دریافت حق الوکاله به وکالت بپردازد. در نتیجه محدودیتی از نظر تعیین حیطه وکالت برای وکلا وجود ندارد.

با این وجود برخی از وکلا تصمیم می گیرند که در یک حیطه خاص به وکالت بپردازند تا بتوانند به صورت تخصصی در این زمینه کسب تجربه کنند. وکیل ملکی نیز شخصی است که علی رغم امکان و توانایی وکالت در زمینه های گوناگون ترجیح داده است که به حل و فصل دعاوی ملکی بپردازد. شما می توانید برای دریافت مشورت از وکیل ملکی کاربلد از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

 

مشاوره حقوقی ملکی

 

وکیل ملکی در چه زمینه هایی تخصص دارد؟

یکی از سوالات مهمی که برای افراد هنگام دریافت مشاوره تلفنی با وکیل ملکی به وجود می آید، این است که در چه زمینه هایی می توان با وکیل ملکی مشورت داشت؟ همانطور که ذکر شد، وکیل ملکی، وکیلی است که به حل و فصل دعاوی ملکی می پردازد.

با این حال بایستی با انواع دعاوی ملکی آشنا شویم:

  • دعاوی ملکی ثبتی آن دسته از دعاوی ملکی هستند که سند مالکیت ملک در اینگونه دعاوی نقش بسیار مهمی دارد. از جمله دعاوی ملکی ثبتی می توان به دعوای افراز ملک، دعوای ابطال مراحل ثبتی، دعوای ابطال سند رسمی، دعوای ابطال سند مالکیت معارض و غیره اشاره داشت.
  • دعاوی ملکی حقوقی: این دسته از دعاوی، متداول ترین دعاوی ملکی محسوب می شوند. از جمله دعاوی ملکی حقوقی رایج می توان به دعوای خلع ید، دعوای رفع تصرف عدوانی، دعوای تخلیه اماکن تجاری، دعوای الزام به تحویل ملک و غیره اشاره داشت.
  • دعاوی ملکی کیفری: اینگونه از دعاوی به صورت مستقیم با تخلفات ملکی و جرایمی همچون کلاهبرداری ملکی سر و کار دارند. از جمله متداول ترین دعاوی ملکی کیفری می توان به دعوای جرم کلاهبرداری ملکی، دعوای استفاده از سند جعلی، دعوای خیانت در امانت و غیره اشاره داشت.

 

 

مشاوره حقوقی فسخ معامله 
مشاوره حقوقی اجاره
مشاوره حقوقی ملکی 
درباره ما 

 

شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

چگونگی دریافت مشاوره تلفنی از وکیل ملکی

تا اینجای مقاله با تعریف وکیل ملکی و انواع دعاوی ملکی که برای حل و فصل آنها می توان به وکیل ملکی مراجعه نمود، آشنا شدیم. همچنین قطعا تاکنون از اهمیت مشاوره تلفنی با وکیل ملکی آگاه شده اید و به دنبال دریافت مشاوره حقوقی از وکیل ملکی کاربلد هستید. در این راستا بایستی به شما بگوییم که پیدا کردن بهترین وکیل ملکی و مشاوره تلفنی با اوست که می تواند پیروزی در پرونده را برای شما به همراه داشته باشد. البته پیدا کردن چنین وکیلی کار ساده ای نخواهد بود. با این حال نبایستی نگرانی بابت این موضوع داشته باشید. چرا که ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، امکان مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی را فراهم کرده ایم. برای انجام این کار بایستی ابتدا هزینه مشاوره تلفنی با وکیل ملکی را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کرده و رسید واریزی خود را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ از طریق پیامک یا واتساپ ارسال کنید تا نوبت مشاوره حقوقی شما رزرو گردد.

 

 

مشاوره با وکیل ملکی

 

نگارش اوراق قضایی بعد از مشاوره تلفنی ملکی

نگارش اوراق قضایی یکی از رایج ترین اهدافی است که افراد از مشاوره تلفنی با وکیل ملکی دارند. در واقع اوراق قضایی آن دسته از اسناد و مدارکی هستند که برای ارائه در دادگاه های کیفری و حقوقی نگارش می شوند. از جمله رایج ترین اوراق قضایی مربوط به دعاوی ملکی می توان به ابلاغیه ها، اظهارنامه ها، شکواییه ها و دادخواست های مربوطه اشاره داشت. در همین راستا متقاضیان مشاوره حقوقی با وکیل ملکی همواره این سوال را می پرسند که آیا می توان پس از مشاوره تلفنی با وکیل ملکی، خودشان اوراق قضایی لازمه را نگارش کنند؟ پاسخ این سوال مثبت می باشد. با این حال بهتر است این کار را به یک وکیل کاردان بسپارید. شما میتوانید برای انجام این کار از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

هزینه مشاوره تلفنی ملکی

هزینه مشاوره تلفنی با وکیل ملکی همواره از جمله نگرانی های افراد بوده که موسسه حقوقی وکلای تلفنی به این نگرانی پایان داده است. این هزینه از قرار جدول ذیل خواهد بود:

 

 

 

مدت مشاوره

هزینه (تومان)

5 دقیقه

30000

10 دقیقه

50000

15 دقیقه

75000

20 دقیقه

100000

30 دقیقه

150000

60 دقیقه

250000

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.