جستجوی وکیل

جستجوی وکیل

جستجوی وکیل به چه صورتی انجام می شود؟ وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ وکیل پایه یک قوه قضائیه کیست؟ نحوه جستجوی وکلا بر اساس نام و نام خانوادگی آنان به چه شکل است؟ برای پیدا کردن وکلای قوه قضائیه باید چه مراحلی را طی کنیم؟ با توجه به پیچیدگی و گستردگی موضوعات پرونده های حقوقی و کیفری نیاز است برای بررسی و رسیدگی بهتر به پرونده های نامبرده حتما با یک وکیل با تجربه مشورت کنید. بسیاری از افراد، این روزها نیاز به انتخاب وکیل برای حل معضلات خود را درک کرده اند؛ اما آنان نمیدانند که از چه طریقی می توان به بهترین وکلای متخصص دسترسی داشت. همین نکته باعث شده تا همه روزه افراد زیادی خواهان دریافت اطلاعات برای برقراری ارتباط با وکلای با تجربه باشند. در همین راستا تصمیم گرفته ایم، در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوالات فوق و پرسش های پیرامون آن پاسخ دهیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل پایه یک کانون وکلا

در نخستین گام پیش از آشنایی با روش های جستجوی وکیل بایستی با تعریف وکیل پایه یک دادگستری آشنایی پیدا کنیم. وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل رشته حقوق و یا رشته های حوزوی معادل آن می باشد. این فرد در ابتدای مسیر، توانسته جزو پذیرفته شدگان آزمون کانون وکلای دادگستری باشد. سپس او به عنوان کارآموز در کنار وکیل سرپرست خود مشغول به آموختن این حرفه به صورت عملی می شود. در گام نهایی نیز به دلیل قبولی در آزمون شفاهی و عملی اختبار، پروانه وکالت او صادر خواهد شد. جهت ارتباط با بهترین وکلای پایه یک در ایران می توانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  در موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید.

 

 

پیدا کردن وکیل خوب

 

وکیل پایه یک قوه قضائیه

در گام بعدی قبل از بررسی موضوع جستجوی وکیل نیاز است تا به معرفی وکیل پایه یک قوه قضائیه بپردازیم. علاوه بر کانون وکلای دادگستری که به عنوان قدیمی ترین سازمان مردم نهاد ایرانی شناخته می شود، مرکز وکلای قوه قضائیه نیز هر ساله آزمون وکالت برای متقاضیان برگزار می کند. پذیرفته شدگان در این آزمون نیز همانند وکلای کانون وکلای دادگستری بایستی پس از قبولی به عنوان کارآموز فعالیت کنند. سپس در صورت تایید صلاحیت علمی می توانند در آزمون اختبار شرکت کرده و بعد از قبولی، پروانه وکالت دریافت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید همین حالا از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

نحوه جستجوی وکیل بر اساس نام خانوادگی

یکی از سوالات پرتکرار در مورد جستجوی وکیل این است که نحوه جستجوی وکلا بر اساس نام و نام خانوادگی آنان به چه شکل می باشد؟ شما برای پیدا کردن وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر خود بایستی وارد وبسایت icbar.ir شوید. در گام بعدی در قسمت بالایی سایت باید جستجوی وکیل را انتخاب نمایید. سپس سه گزینه برای شما نمایش داده می شود که باید بر روی اولین مورد یعنی جستجوی وکیل مجددا کلیک کنید. در  قدم بعدی صفحه ی دیگری برای شما باز می شود.

 

 

هزینه وکیل و مشاوره 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل
درباره ما 

 

 

در این قسمت با وارد کردن برخی از اطلاعات همچون نام و نام خانوادگی می توانید وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

مراحل جستجوی وکلای قوه قضائیه

در حین بررسی مبحث جستجوی وکیل بایستی با مراحل جستجوی وکلای قوه قضائیه نیز آشنا شوید. کسب اطلاعات در اینباره به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در کسری از ثانیه در مورد اعتبار و صحت پروانه وکیل انتخابی خود اطمینان حاصل نمایید. جهت این اقدام در اولین مرحله باید به سایت www.23055.ir  مراجعه نمایید. در قسمت بالایی سایت، قسمتی تحت عنوان سامانه ها و خدمات وجود دارد. با کلیک کردن بر روی قسمت ذکر شده انواع خدمات سامانه برای شما نمایان می شود. از  میان لیست خدمات بایستی اول گزینه جستجوی اعضا و سپس جستجوی وکیل را انتخاب نمایید. در نهایت با وارد کردن نام و نام خانوادگی وکیل مورد نظر خود میتوانید به اطلاعات کامل او دسترسی پیدا کنید.

 

 

آدرس وکیل خوب

 

برای پیدا کردن وکیل خانم با تجربه چه باید کرد؟

حال که با مراحل مربوط به جستجوی وکیل در کانون وکلای دادگستری و وکلای قوه قضائیه آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده تا به پرسش برای پیدا کردن وکیل خانم با تجربه چه باید کرد؟ جوابی مناسب ارائه دهیم. در اولین گام باید از طریق سامانه های ذکر شده در مورد صحت پروانه وکالت او اطمینان کسب کنید. سپس می توانید از طریق یک بار مشاوره حقوقی اطلاعات بسیاری در مورد تجربه و تخصص او بیابید. چرا که در اغلب اوقات وکلای با تجربه خصوصیات یکسانی دارند. آنان افرادی با دانش حقوقی بسیار زیاد هستند که با ریزبینی پرونده شما را بررسی می کنند. سپس راه های موجود برای حل پرونده را با صداقت کامل با زبانی ساده برای شما بیان خواهند کرد. به همین جهت شما می توانید در یک جلسه مشاوره از طریق توجه به این نکات بفهمید که آن وکیل تا چه میزان تجربه و دانش حقوقی دارد.

علاوه بر روش های ذکر شده شما می توانید با انتخاب وکلای موسسات حقوقی معتبر نیز وکیل خانم با تجربه برای حل معضلات حقوقی خود پیدا کنید. چرا که موسسات حقوقی معتبر به هیچ وجه اعتبار خود را با انتخاب وکلای بی تجربه زیر سوال نمی برند. در همین راستا برای مشاوره حقوقی تلفنی  با وکلای خانم با تجربه موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توانید همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

 

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.