نگارش دادخواست اثبات مالکیت

نگارش دادخواست اثبات مالکیت

نگارش دادخواست اثبات مالکیت

دادخواست اثبات مالکیت

 اثبات حق در دادگاه مستلزم مشورت با اهل خبره در آن حوزه است و اثبات مالکیت ملک و یا زمین با توجه به ارزش مادی و معنوی آن نیاز به حضور وکیل متعهد و متخصص در حوزه نگارش دادخواست اثبات مالکیت است تا با دلایل و مستندات لازم دادگاه را مجاب نماید و حکم اثبات مالکیت را از دادگاه به نفع موکل خود دریافت کند.

مشاوره حقوقی اثبات مالکیت

اثبات مالکیت چیست؟

در تعریف مالکیت می توان گفت مالکیت رابطه ای است اعتباری بین مال از یک سو و بین  شخص حقیقی و یا حقوقی از سوی دیگر باشد که بر اساس آن مالک می تواند هر تصرف معقولی را که بخواهد در آن ملک انجام دهد. در مالکیت یک ملک اولین و مهمترین ادله اثبات مالکیت داشتن سند مالکیت است که به نوعی مشخصه ای است برای اثبات مالکیت شخص بر اموال مورد نظر می باشد و به دنبال همین مهم، قانون مدنی در مورد اثبات مالکیت، سند را به دو دسته عادی و رسمی تقسیم بندی می کند. که هر یک از این اسناد از اعتباری متفاوت در قانون برخوردارند. اسناد رسمی در قوانین از اعتبار و مزایای بیشتری در مقایسه با اسناد عادی برخوردارند. اسناد رسمی قدرت اجرایی بالاتری داشته در صورتی که اسناد عادی، از این مزیت برخوردار نیستند و به دنبال این مهم در مورد سند های رسمی فقط می توان ادعای جعل سند را طرح نمود. در دعوی اثبات مالکیت، خواهان یا مدعی می تواند در مقام اثبات مالکیت باشد که این مالکیت می تواند اموال منقول و غیر منقول یا حق مانند حق انتفاع یا حق ارتفاق و یا سایر حقوق مالی یا غیر مالی باشد.و مطابق قانون مالک، فردی است که سند به نام اوست که در بسیاری موارد بین دارندگان سند اختلاف نظر پیش می آید که اینجا در نیاز به نگارش دادخواست اثبات مالکیت مطرح می  شود.

هزینه مشاوره حقوقی

اثبات مالکیت :

یکی از متداول ترین دعاوی مورد توجه در دادگاهها، دعاوی مربوط به اثبات مالکیت است مالکیت شش دانگ یک دارایی مانند زمین، ملک، خودرو و... به مفهوم تصرف کامل یک فرد در یک دارایی است و این مالکیت این حق را ایجاد می کند که در پی آن فرد می تواند به هر صورت معقولی که صلاح بداند از آن دارایی استفاده کند و دیگران را از تصرف آن منع کند. در قوانین مدنی در ماده 22 و 48 آمده است مالک کسی است که سند به نام او در دفتر املاک به ثبت رسیده باشد و یا کسی برابر مقررات به او منتقل نموده باشد.

مدارک لازم جهت اثبات مالکیت توسط وکیل خبره

در مواردی که دو یا چند نفر ادعای مالکیت یک ملک را می کنند و اختلاف نظر بین آنها بالا می گیرد باید هر کدام از طرفین که مدعی مالکیت مال است با استفاده از ادله اثبات مانند: سند، شهادت شهود و یا اماره ید (تصرف) بتواند ادعای خود را در دادگاه به اثبات برساند.

  • از مهمترین دلایل ارائه شده به دادگاه برای اثبات مالکیت، سند مالکیت است با توجه به موارد قانونی ، اموال و املاک مورد ادعا باید در دفاتر اسناد رسمی به ثبت برسند، و مراجع قضایی فقط فردی که مال نامبرده به نام وی ثبت شده است را مالک مال می داند و او را به رسمیت می شناسد.
  • با توجه به اهمیت در اثبات مالکیت، شاهدان می توانند در اثبات از اهمیت بالایی برخوردار باشند و شاهد باید دارای شرایط سلامت و صداقت در گفتار را دارا باشد.
  • یکی دیگر از راههای اثبات مالکیت اماره ید یا تصرف است که در آن شخصی مالی را در اختیار دارد و همانند مالک با مال رفتار می کند که به طور یقین مالک مال می باشد  مگر اینکه خلاف آن اثبات شود.

بعد از نگارش دادخواست اثبات مالکیت، جهت رسیدگی به آن با توجه به مال مورد نظر، موضوع اختلاف هرگاه مال غیرمنقول منقول باشد جهت اثبات باید به دادگاه محل وقوع مال غیر منقول مراجعه نمود و در صورتی که اختلاف بر سر مالکیت مال مال منقول باشد دادگاه رسیدگی به آن دادگاه محل اقامت مدعی علیه که مال منقول در تصرف اوست انجام میگیرد.

https://vakiltel.com/29-Earth-legal-advice/con

 مدارک مورد نیاز جهت اثبات مالکیت توسط وکیل متخصص در این حوزه:

- تصویر اصل سند یا قرارداد

- تصویر اصل رسید پرداخت وجه

- استشهادیه محلی

- ارائه نظر کارشناس متخصص در این حوزه

هزینه نگارش دادخواست اثبات مالکیت توسط وکیل خبره

طرح دعوی و شکایت و نگارش دادخواست اثبات مالکیت در محاکم قضایی مستلزم پرداخت هزینه است و اختلاف در خصوص مالکیت ملک یا مالی بین دو یا چند نفر نیازمند اثبات مالکیت در محاکم قضایی است  هزینه نگارش دادخواست اثبات مالکیت با توجه به تعرفه های دولتی تعیین می شود و هزینه دادرسی در خصوص اموال منقول به میزان سه و نیم درصد از قیمت مال و درباره اموال غیر منقول بر مبنای ارزش منطقه ای ملک می باشد.

با توجه به اینکه دعوای اثبات مالکیت یک دعوای مالی است هزینه های تعیین شده در این زمینه با توجه به قیمت منطقه ای که ملک در آن قرار گرفته شده است تعیین و محاسبه می شود.  با توجه به اهمیت چگونگی نگارش دادخواست اثبات مالکیت در نتیجه طرح دعوی در محاکم قضایی هوشمندانه است که از علم و آگاهی و تسلط بر قوانین یک وکیل مجرب کمک بگیریم . ارتباط با موسسه حقوقی که دارای سابقه ی کافی در این زمینه است می تواند در مدیریت هزینه ها و نتیجه پرونده تاثیر شگرفی داشته باشد. این موسسه حقوقی هزینه هایی مطابق با تعرفه های دولتی جهت نگارش دادخواست اثبات مالکیت در نظر میگیرد و بهترین راهکار را در اختیار شما جهت نگارش دادخواست اثبات مالکیت قرار می دهد.

در ستون دادخواست اثبات مالکیت دقیقا چه متنی باید نگارش گردد؟

جهت نگارش دادخواست اثبات مالکیت توصیه می شود قبل از هر اقدامی با وکیل متخصص در این حوزه مشورت نمایید و با علم به موضوع و حقوق قانونی خود اقدام به نگارش دادخواست اثبات مالکیت کنید. در نگارش دادخواست اثبات مالکیت در قالب و فرم ویژه ای باید انجام گیرد و نیاز به ثبت اطلاعاتی است. مانند: در برگه دادخواست به دادگاه عمومی جهت اثبات مالکیت اطلاعاتی مانند

خواهان:

خوانده:

وکیل یا نماینده قانونی:

تعیین خواسته و بهای آن:

دلایل و منضمات دادخواست:

در نگارش دادخواست اثبات مالکیت در ستون دادخواست علاوه بر اطلاعات فردی باید موضوع دعوی به درستی و به صراحت نگارش شود.مانند

احتراما به استخضار می رساند  به موجب یک فقره سند عادی، اینجانب (خواهان)................... یک قطعه زمین به مساحت ..........................متر مربع  از خوانده دعوی در تاریخ .......................... با حدودات اربعه مشخص از خوانده خریداری نموده ام ولی ایشان منکر قرارداد فروش ملک مورد نظر است در حالیکه قرارداد تنظیم شده به همراه شاهد، موجود است.  در حال حاضر از آن مرجع قضایی محترم خواهان اثبات مالکیت و خسارت وارده می باشم.

دادخواست مورد نظر از سوی معاونت ارجاع به شعبه سوم دادگاه حقوقی شهر مورد نظر ارجاع می شود. 

ثبت دادخواست اثبات مالکیت از طریق دفاتر خدمات قضایی الکترونیک

بعد از نگارش دادخواست اثبات مالکیت می توان از طریق دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی، اقدام به ارسال دادخواست مورد نظر نمود و نیاز به مراجعه به دادگستری و یا مراجعه قضایی دیده نمی شود. کلیه دادخواست ها در حوزه های حقوقی از طریق دفاتر مربوطه در این خصوص به محاکم دادگستری ارسال می شود و بعد از نگارش دادخواست اثبات مالکیت افراد می توانند بدون مراجعه به دادگاه هها پرونده مورد نظر را در دفاتر خدمات قضایی الکترونیک ثبت نمایند و پاسخ محاکم قضایی را به صورت الکترونیکی دریافت کنند. 

مشاوره حقوقی ملکی 
نگارش انواع دادخواست
درباره ما

سوالات متداول:

مالکیت چیست؟

مالکیت رابطه ای است اعتباری بین مال از یک سو و بین  شخص حقیقی و یا حقوقی از سوی دیگر باشد که بر اساس آن مالک می تواند هر تصرف معقولی را که بخواهد در آن ملک انجام دهد.

-راههای اثبات مالکیت کدام است؟

با استفاده از ادله اثبات مانند: سند، شهادت شهود و یا اماره ید (تصرف) بتواند ادعای خود را در دادگاه به اثبات برساند

هزینه نگارش دادخواست اثبات مالکیت به چه نحوی است و هزینه دادرسی اموال منقول و غیر منقول به چه صورت انجام میگیرد؟

هزینه نگارش دادخواست اثبات مالکیت با توجه به تعرفه های دولتی تعیین می شود

- هزینه دادرسی اموال منقول و غیر منقول به چه صورت انجام میگیرد؟

 هزینه دادرسی در خصوص اموال منقول به میزان سه و نیم درصد از قیمت مال و درباره اموال غیر منقول بر مبنای ارزش منطقه ای ملک می باشد.

جهت نگارش دادخواست اثبات مالکیت چه باید کرد؟

جهت نگارش دادخواست اثبات مالکیت می توانید  با شماره 09212242670 تماس بگیرید و هماهنگی لازم جهت دریافت مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری را انجام دهید تا با خیال آسوده از نتیجه پرونده طرح دعوی داشته باشید.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام، طرح دعوی و شکایت و نگارش دادخواست اثبات مالکیت در محاکم قضایی مستلزم پرداخت هزینه است و اختلاف در خصوص مالکیت ملک یا مالی بین دو یا چند نفر نیازمند اثبات مالکیت در محاکم قضایی است هزینه نگارش دادخواست اثبات مالکیت با توجه به تعرفه های دولتی تعیین می شود و هزینه دادرسی در خصوص اموال منقول به میزان سه و نیم درصد از قیمت مال و درباره اموال غیر منقول بر مبنای ارزش منطقه ای ملک می باشد. با توجه به اینکه دعوای اثبات مالکیت یک دعوای مالی است هزینه های تعیین شده در این زمینه با توجه به قیمت منطقه ای که ملک در آن قرار گرفته شده است تعیین و محاسبه می شود. با توجه به اهمیت چگونگی نگارش دادخواست اثبات مالکیت در نتیجه طرح دعوی در محاکم قضایی هوشمندانه است که از علم و آگاهی و تسلط بر قوانین یک وکیل مجرب کمک بگیریم . ارتباط با موسسه حقوقی که دارای سابقه ی کافی در این زمینه است می تواند در مدیریت هزینه ها و نتیجه پرونده تاثیر شگرفی داشته باشد. این موسسه حقوقی هزینه هایی مطابق با تعرفه های دولتی جهت نگارش دادخواست اثبات مالکیت در نظر میگیرد و بهترین راهکار را در اختیار شما جهت نگارش دادخواست اثبات مالکیت قرار می دهد.


راضیه دهقان

سلام و عرض ادب و خدا قوت و خسته نباشید خدمت کادر مجرب و عالی وب سایت وکیل تلفنی زمانی که فردی ادعای مالکیت میکند باید سند ثبتی ملک بنام آن فرد باید و اگر فردی مدعی هست میتواند اثبات مالکیت به دادگاه ارائه بدهد . باید وکیل متخصص در زمینه ملکس مشاوره تخصصی بگیرید . تا احقاق حق با شما همراه هستیم


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ یکی از مسائل بسیار مهم در زمان ثبت دادخواست ، داشتن سمت در دعوا می باشد و به طور معمول کسانی در دادگاه اقدام به طرح شکایت می نمایند که مالک حقی باشند که اکنون پایمال شده است ، قضات دعوا نیز برای اینکه به حقیقت دست پیدا نمایند از ابزاری استقاده می کنند که به آن ادله اثبات دعوا گقته می شود ابزاری مانند اسناد، اقرار ، شهادت شهود ، کارشناسی ، قسم و علم قاضی ، در بیشتر پروندههای حقوقی نیز یکی از اولین اقدامات دادگاه ،احراز مالکیت مساله مورد اختلاف می باشد و به طور معمول رای به نفع کسی صادر می گردد که یا مالک یا قائم مقام و یا ماذون از طرف وی باشد. پس مساله اثبات مالکیت را می توان عنصر حیاتی بیش از 70 درصد پرونده های حقوقی دانست و یک وکیل متبحر در زمان ثبت دادخواست ، از مهمترین اقداماتی که باید انجام دهد اثبات مالکیت موکل خویش است. شاید بتوان در یک دیدگاه، پرونده های مربوط به اثبات مالکیت را به دو بخش اصلی و تبعی تقسیم بدی نمود . پرونده های اصلی مربوط به اختلاف در مالکیت بین دو یا چند نفر است که باید مالک واقعی در میان ایشان احراز گردد و پرونده های تبعی زمانی است که ذینفع به تبع مالکیت خود مواردی چون رفع تصرف ، خلع ید یا رفع مزاحمت را از دادگاه درخواست می نماید . پس باید دانست که با اثبات مالیکت خود می توانیم برگ برنده ای در دعاوی مختلف داشته و رای دادگاه را بنفع خودمان برگردانیم؛ لذا در این گونه موارد عقل سلیم حکم می نماید تا با استفاده از یک شخص متبحر نسبت به احقاق حق خود اقدام نموده و جلوی هرگونه ریسک احتمالی را بگیریم، مضاف اینکه این پشتوانه قانونی برای ما وجود دارد که در صورت اثبات حق در دادگاه ،تمام هزینه های دادرسی و حق الوکاله وکیل را نیز از طرف مقابل مطالبه کنیم.


سجاد جداخانلو

سلام وقت بخیر . به طور کلی نگارش و تنظیم دادخواست یک امر تخصصی میباشد و چنانچه در آن دقت لازم رعایت نشود هزینه و وقت و شخص به هدر میرود و شاید به کل آن حق مورد نظر نیز از بین برود . لذا با توجه اهمیت و حساسیت امر الزما میبایست این موضوع توسط یک وگیل انجام شود .


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


سهند مهدی پور

سلام و ادب مهمترین ادله اثبات مالکیت داشتن سند مالکیت است که به نوعی مشخصه ای است برای اثبات مالکیت شخص بر اموال مورد نظر می باشد و به دنبال همین مهم، قانون مدنی در مورد اثبات مالکیت، سند را به دو دسته عادی و رسمی تقسیم بندی می کند


علیرضا محمدی

سلام وقت بخیر برای زمین پدربزرگم با توجه به مشاوره هایی که دریافت کردیم تصمیم گرفتیم در مقام پاسخ به ادعاهای موجود اثبات مالکیت مطرح کنیم. نگارش توسط وکلای خوب موسسه انجام شد و خداروشکر تا به امروز روال پرونده بسیار سریع و خوب پیش رفته است. خواستم از این‌طریق تشکر و قدردانی خودم و خانواده ام ابراز کنم


Mohamad sheykhi

مالکیت به رابطه‌ میان شخص و مال گفته می‌شود که موجب می‌شود سایر افراد نتوانند مال مورد نظر را تصرف کنند و در مقابل فرد مالک نیز بتواند بر اساس این رابطه، از مال متعلق به خود به هر طریقی که تمایل داشت، استفاده کند. مالکیت خصوصی، به این معنا است که مال برای شخص یا اشخاص معینی باشد. این شکل مالکیت خود دارای انواعی است که یکی از انواع آن، مالکیت فردی یا مفروز است. منظور از مالکیت فردی این است که یک نفر مالک تمام مال بوده و شریکی نداشته باشد؛ مانند مالکیت افراد بر شش دانگ خانه خودنوع دیگر مالکیت خصوصی، مالکیت گروهی یا مشاع است. به این معنا که مال به‌ طور مشترک، متعلق به تعداد معینی از افراد بوده و همزمان به همگی آنها تعلق داشته باشد. نوع دیگر مالکیت، مالکیت عمومی است. در همه کشورها، اموال و ثروت‌هایی به نام اموال عمومی وجود دارد که به همه افراد تعلق داشته و برای عموم مردم است، نه یک شخص یا اشخاصی معین؛ بنابراین شهروندان حق دارند بدون هیچ‌گونه تبعیضی از این اموال استفاده کنند. در حقیقت، مالکیت بر اموال عمومی، همان مالکیت عمومی است. مانند مالکیت مردم یک کشور بر منابع طبیعی، دریا، جنگل، معادن و نفت و گاز موجود در قلمرو آن سرزمین. دلایل اثبات مالکیت گاهی پیش می‌آید که همزمان دو یا چند نفر خود را مالک یک مال می‌دانند، در نتیجه اختلاف و دعوا میان آنها بالا می‌‌گیرد. در این زمان قانونگذار قدم پیش می‌گذارد و راه حل اختلاف را نشان می‌دهد. راه چاره این است هرکس که مدعی مالکیت مالی است که در اختیار دیگری قرار دارد، با استفاده از دلایل اثبات مالکیت مانند سند، شاهد یا اماره ید، درستی ادعای خود را ثابت کند. پس حواستان باشد اگر زمانی چنین مشکلی برای شما پیش آمد برای پیروزی در دعوا راهی ندارید جز این که دلایل اثباتی را رو کنید.از جمله دلایل: – سند مهمترین دلیل اثبات مالکیت سند مالکیت است. مطابق قانون، اموالی مانند املاک، در دفاتر اسناد رسمی به ثبت می‌رسند و محاکم فقط فردی را که مال نامبرده به نام وی ثبت شده به عنوان مالک مال می‌شناسد. – شاهد هرچند سند دلیل محکمی برای مالکیت است اما اثبات مالکیت توسط شاهد هم امکان پذیر است. چرا که در بسیاری از مواقع، می‌توان با استفاده از شاهد مالکیت خود را بر اموال ثابت کرد. البته نباید فراموش کرد که شهادت هر شاهد اعتبار ندارد بلکه شاهد باید خصوصیات مورد قبول قانونگذار را دارا باشد. تا پیش از انقلاب اسلامی شهادت شهود محدود بود ولی پس از انقلاب دایره شهادت شهود گسترش یافت. – تصرف مال متصرف برای اثبات مالکیت خود نیاز به دلیل ندارد و بار اثبات دعوا بر عهده کسی است که می‌خواهد خلاف اماره قانونی تصرف را ثابت کند. تصرف در صورتی دلیل مالکیت است که مالک سابق معلوم نباشد در غیر این صورت باید در دادگاه اثبات نماید که به یکی از اسباب نقل و انتقال، مال موضوع دعوا به او منتقل شده است. مالکیت از راه استناد به اماره تصرف یا از راه اثبات وقوع یکی از اسباب تملک یعنی عقود و قراردادها، اخذ به شفعه، ارث، حیازت مباحات اثبات می‌گردد. اگر شخصی مدعی شود متصرف، مالک مال نبوده و این موضوع را هم با استفاده از سند یا شهود اثبات کند، مالکیت متصرف منتفی خواهد شد و اگر کسی هم پیدا شود و سند مالکیت را نشان دهد، دیگر مالکیت متصرف منتفی است. در حال حاضر، در دست داشتن سند مالکیت، نشانه تصرف دارنده آن محسوب می‌شود. بنابراین تسلط مادی بر اموال، دیگر تنها معیار شناخته‌شده تصرف نیست. به عنوان مثال فردی که سند منزلی را به نام خود در دست دارد، مالک آن محسوب می‌شود، بدون اینکه حتی در منزل ساکن بوده و آن را در تصرف داشته باشد.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام در تعریف مالکیت می توان گفت مالکیت رابطه ای است اعتباری بین مال از یک سو و بین شخص حقیقی و یا حقوقی از سوی دیگر باشد که بر اساس آن مالک می تواند هر تصرف معقولی را که بخواهد در آن ملک انجام دهد. در مالکیت یک ملک اولین و مهمترین ادله اثبات مالکیت داشتن سند مالکیت است که به نوعی مشخصه ای است برای اثبات مالکیت شخص بر اموال مورد نظر می باشد و به دنبال همین مهم، قانون مدنی در مورد اثبات مالکیت، سند را به دو دسته عادی و رسمی تقسیم بندی می کند. که هر یک از این اسناد از اعتباری متفاوت در قانون برخوردارند. اسناد رسمی در قوانین از اعتبار و مزایای بیشتری در مقایسه با اسناد عادی برخوردارند. اسناد رسمی قدرت اجرایی بالاتری داشته در صورتی که اسناد عادی، از این مزیت برخوردار نیستند و به دنبال این مهم در مورد سند های رسمی فقط می توان ادعای جعل سند را طرح نمود. در دعوی اثبات مالکیت، خواهان یا مدعی می تواند در مقام اثبات مالکیت باشد که این مالکیت می تواند اموال منقول و غیر منقول یا حق مانند حق انتفاع یا حق ارتفاق و یا سایر حقوق مالی یا غیر مالی باشد.و مطابق قانون مالک، فردی است که سند به نام اوست که در بسیاری موارد بین دارندگان سند اختلاف نظر پیش می آید که اینجا در نیاز به نگارش دادخواست اثبات مالکیت مطرح می شود.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.