خصوصیات وکیل خانوادگی

خصوصیات وکیل خانوادگی

خصوصیات وکیل خانوادگی

وکیل خانوادگی کیست؟ و خصوصیات وکیل خانوادگی چیست؟

تمامی وکلای دادگستری می توانند در موارد کیفری، حقوقی، اداری، قراردادها، خانوادگی و ... وکالت انجام دهند اما اصل بر تخصص است و تعدادی از وکلا به صورت تخصصی در مسائل خانوادگی وکالت انجام می دهند که به آنها وکیل خانوادگی می گویند و در بخش های طلاق، نفقه، حضانت، مهریه و تجربه و مهارت کافی را کسب کرده اند و بر مسائل خانوادگی تسلط کافی دارند. وکیل خوب خانوادگی تمامی توان و دانش خود را برای دفاع از موکل خود بکار می گیرد و پرونده را به جد پیگیری خواهد کرد و موکل خود را از روند دادگاهی و محتویات پرونده مطلع خواهد کرد.

 

داشتن موفقیت در پرونده های قبلی، داشتن دانش و تجربه، رعایت نهایت انصاف در عمل و داشتن حسن سابقه و قابل اعتماد بودن از جمله خصوصیاتی است که باید وکیل خانوادگی داشته باشد. وکیل خانوادگی از آنجایکه با مسائل شخصی موکل خود مواجه است لازم است که رازدار، عدالت و انصاف داشته باشد.

وکیل خانوادگی خوب برای موضوع طلاق چه مشکلاتی را و چگونه حل می کند؟

یکی از مشکلاتی که در طلاق وجود دارد حضانت فرزند است وکیل خبره باید به صورت قانونی از موکل خود دفاع کند تا بتواند حضانت فرزند را بگیرد. یکی دیگر از مشکلات در طلاق حق طلاق است که بر اساس قانون این حق به مرد تعلق دارد و زن اگر نخواهد زوجه را طلاق بدهد زن نیز نمی تواند طلاق بگیرد.

وکیل خوب در چنین مواردی دلیل زن برای طلاق گرفتن را در کنار هم قرار خواهد داد و بر روی ادله ای که زوجه بتواند طلاق بگیرد تمرکز خواهد کرد، آن را در دادگاه مطرح و دفاع خواهد کرد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکلای متخصص خانواده در کمترین زمان از طریق موسسه وکیل تلفنی اقدام کنید.

وکیل خانوادگی خبره برای طلاق توافقی

در طلاق توافقی همانطور که از اسم آن پیداست باید توافقی میان زوج و زوجه انجام بگیرد. زوجین در توافقنامه بر سر مسائل مهمی همچون مهریه، جهیزیه، حضانت و ... به توافق می رسند. وکیل طلاق توافقی باید در تنظیم توافق به موکل خود کمک کند تا حق و حقوقی در آینده از او سلب نشود. از آنجایی که زوجین تصمیم بر جدایی از یکدیگر را دارند وکیل باید تلاش کند پرونده طلاق در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد. وکیل خانوادگی خبره برای طلاق توافقی باید مهارت و تجربه کافی را داشته باشد و موکل خود را از پیامدهای توافقاتی که انجام می دهد آگاه سازد.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانواده

وکیل خانوادگی خبره برای طلاق آسان از سوی خانم

طلاق از سوی زوجه سخت و پیچیده تر از طلاق به روش های دیگر است. به دلیل اینکه حق طلاق با مرد است زوجه باید دلایل کافی و محکمی را به مانند یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در عقدنامه را داشته باشد تا بتواند از همسر خود طلاق بگیرد. برای اینکه زن از همسر خود جدا شود علاوه بر دلایل کافی نیاز به وکیل خانوادگی خبره است تا بتواند در اثبات ادله به صورت قانونی به زوجه کمک کند.

معمولا زن ها از برخی از شرایطی که به وسیله آن می توانند از همسر خود جدا شوند آگاهی کافی ندارند و بیشتر زن ها می خواهند با فشاری که از طریق به اجرا گذاشتن مهریه به مرد می آورند طلاق بگیرند.

وکیل خانوادگی تخصصی برای طلاق به دلیل کج خلقی و فساد اخلاقی

در صورت اثبات فساد اخلاقی همسر، طلاق گرفتن از همسر سهل تر است اما در میزان مهریه تاثیری نخواهد داشت. اگر می خواهید به دلیل کج خلقی یا فساد اخلاقی از همسر خود طلاق بگیرید مشاوره با وکیل خبره در حوزه مسائل حقوقی خانوادگی را در اولویت قرار دهید. وکلای خبره در این حوزه از آنجایکه با پرونده های مختلفی سر و کار داشته اند تجربه و مهارت کافی را در چنین موضوعاتی بدست آورده اند. وکیل تخصصی معمولا در موضوعات خاصی وکالت قبول می کنند و در آن حوزه از توانایی های زیادی برخوردار هستند.

دلایل مختلفی از جمله موفق نبودن در رابطه زناشویی باعث ایجاد کج خلقی در زندگی مشترک خواهد شد که همین کج خلقی ها زمینه ساز جدایی در زندگی خواهد شد.

مشاوره با وکیل خانواده

وکیل خانوادگی خوب برای وصول مهریه فوری چه مشکلاتی را و چگونه حل می کند؟

فرار زوج از پرداخت مهریه یکی از مشکلاتی است که پیش روی زوجه قرار خواهد گرفت معمولا زوج برای فرار از پرداخت مهریه قبل از حکم قطعی اموال خود را به صورت صوری به فردی دیگر منتقل می کند یا اینکه از طریق غیر قانونی و ساختن سندهای جعلی اعلام ورشکستگی خواهد کرد. در چنین مواردی نیاز به وکیل خبره است تا در معرفی اموال زوج به دادگاه و صوری بودن معاملات کمک کند.

وکیل خوب در وصول مهریه فوری سریعا بعد از حکم قطعی نسبت به ممنوع الخروج کردن اقدام خواهد کرد و با مسدود کردن حساب های بانکی تلاش خواهد کرد زوج هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف کردن مهریه اقدام کند.

وکیل خانوادگی باید از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد تا در مواجهه با مشکلات پیش روی بهترین تصمیم را برای حل آنها بگیرد. به هر اندازه که وکیل دارای تجربه باشد به همان اندازه نیز می تواند از پس مشکلات ایجاد شده در روند پرونده بر بیاید.

 

اجرای آسان و فوری مهریه

مهریه حق قانونی زوجه است که در ضمن عقد زوج با امضای سند ازدواج تعهد می نماید که هر زمانی که زوجه آن را مطالبه کند نسبت به پرداخت آن اقدام کند. با استناد به عقدنامه زوجه می تواند با دادخواست طلب مهریه، آن را به اجرا بگذارد و از مرد بخواهد آن را پرداخت کند.

در برخی موارد که زوج از پرداخت مهریه امتناع می کند و قوانین جدید برای مهریه به تصویب رسیده است نیاز است زوجه قبل از به اجرا گذاشتن مهریه مشاوره حقوقی را از وکلای متخصص دریافت کند. گاهی اوقات زوج خود را ورشکسته جلوه می دهد یا با انتقال اموال خود از پرداخت مهریه طفره می رود که در این موارد نیاز به حضور وکیل متخصص و خبره است تا بتواند روند دریافت مهریه را تسهیل کند. معمولا مردها بدون فکر کردن در زمان عقد مهریه های بالای را قبول می کنند اما در آینده با مشکل مالی و حقوقی مواجهه می شوند. ذکر این نکته الزامی است بعد از اینکه عقد جاری شد و سند ازدواج به امضا رسید زوجه می تواند مهریه خود را طلب کند و از مراجع قانونی آن را پیگیری کند.

تنظیم شروط ضمن عقد به نفع خانم

در سند ازدواجی که ضمن عقد به امضای زوجین می رسد شرایط دوازده گانه ای وجود دارد که از پیش تعیین شده است اما برخی از زن ها می خواهند که حق طلاق را بگیرند یا موارد دیگری در عقدنامه درج کنند. خانم ها قبل از اینکه سند ازدواج را امضا کنند با گرفتن مشاوره حقوقی مواردی که می خواهند در عقدنامه درج شود با وکلای مجرب در میان بگذارند و بر اساس مشاوره ای که دریافت می کنند نسبت به درج شرایط خود اقدام کنند.

مرد نیز می تواند شرایطی را در عقدنامه درج کند. زوجین بهتر است شرایطی که در هنگام خواستگاری می گذارند به عنوان شروط ازدواج در سند ازدواج درج نمایند.

رایج ترین موضوعاتی که وکیل خانوادگی در وکیل تلفنی قادر به حل آن هاست

این موارد شامل طلاق، جهیزیه، حضانت و ملاقات طفل، نفقه اقارب، سرپرستی کودکان بی سرپرست، نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن، رجوع از طلاق، نکاح دائم، امورراجع به غایب مفقود الاثر، نکاح موقت، نسب، ولایت قهری، اذن در نکاح، اهدای جنین و تغییر جنسیت، شروط ضمن عقد نکاح، سرپرستی کودکان بی سرپرست، ازدواج مجدد، مهریه، فسخ و انفساخ نکاح، طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، طلاق بائن، طلاق رجعی، طلاق خلع، طلاق مبادرت می باشد.

وکلا و مشاوران حقوقی وکیل تلفنی در حوزه های مختلف حقوقی آماده پاسخگویی به کاربران هستند در کمترین زمان می توانید مشکلات حقوقی خود را با وکیل دادگستری در میان بگذارید.

7 مورد از رایج ترین دعاوی خانوادگی که به وکیل خانوادگی نیاز دارند

رایج ترین دعاوی خانوادگی در حوزه طلاق و مطالبات زوجه اتفاق خواهد افتاد برای اثبات و گرفتن حق و حقوق قانونی در موارد زیر نیاز به وکیل خانوادگی خواهد بود.

·        طلاق از جانب زوجه

·        حضانت فرزند

·        مهریه

·        ازدواج مجدد

·        نفقه

·        فسخ نکاح

·        بطلان نکاح

در هر زمانی به مشاوره حقوقی آنلاین نیاز دارید از طریق واتساپ با کمترین هزینه با بهترین وکیل آنلاین مشاوره حقوقی انجام دهید. مشاوره حقوقی به شما کمک خواهد کرد از ابتدا دعوای حقوقی خود را اصولی دنبال کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.

 

لزوم احتیاج به مشاوره با وکیل خانوادگی ارزان و 24 ساعته در دسترس

نداشتن توانایی مالی برخی افراد در گرفتن وکیل موجب می شود زوجین در دعاوی حقوقی بسیاری از حق و حقوق خود را از دست بدهند. همانطور که تنها پزشکان هستند می توانند داروی مناسب برای درمان بیماری ها تجویز کنند وکلا هم در مسائل حقوقی راه حل مناسبی را در اختیار موکلان خود قرار می دهند.

برای اینکه راه حل مناسبی برای مسائل حقوقی بیابید بهترین کار مشاوره با وکلای متخصص است که از طریق موسسه وکیل تلفنی می توانید با وکیل خانوادگی ارزان و 24 ساعته مشاوره حقوقی بگیرید. گاهی اوقات مکرر نیاز به همراهی یک وکیل متخصص خانواده خواهید داشت برای این کار می توانید از وکیل خانواده شخصی بهره ببرید.

سوالات رایج

+ آیا زوجه می تواند برای مهریه زوج را ممنوع الخروج کند؟

بله، زوجه می تواند از طریق قانونی با استفاده از حکم مهریه ای که در دست دارد زوج را ممنوع الخروج کند.

+ زوج چگونه میتواند ممنوع الخروج بودن خود بخاطر مهریه را رفع کند؟

زوج باید از مراجع قضایی مهریه خود را تعیین تکلیف کند به عنوان مثال یا باید رضایت زوجه را جلب کند یا به صورت نقد یا قسطی مهریه را پرداخت کند.

+ زوجه می تواند بدون دلیل از همسر خود جدا شود؟

خیر، در قانون حق طلاق با مرد است و تا زمانی که مرد نخواهد زن نمی تواند طلاق بگیرد. معمولا زن ها برای جدایی از همسر خود مهریه خود را می بخشند تا بتوانند از مرد جدا شوند.

+ زن چگونه می تواند از همسر خود جدا شود؟

زن می تواند به یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج و اثبات آن در دادگاه درخواست طلاق بدهد.

+ سریعترین راه برای گرفتن مشاوره حقوقی چگونه است؟

مشاوره آنلاین یکی از راه هایی است که در هر زمان و مکانی می توانید آن را انجام دهید و از بهترین وکلا مشاوره بگیرید.

+ در چه حالتی حق مهریه از زوجه گرفته خواهد شد.

در صورت بطلان یا فسخ نکاح در صورتی که نزدیکی بین مرد و زن انجام نشده باشد حق مهریه از زوجه خواهد گرفت.

+ چه دعاوی در دادگاه خانواده رسیدگی می شود؟

دعاوی از جمله طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، فسخ نکاح، بطلان نکاح و ... در دادگاه خانواده رسیدگی می شود.

+ اگر زن به مرد خیانت کند مرد از پرداخت مهریه معاف خواهد شد؟

خیر، در هر شرایطی زن می تواند مهریه طلب کند حتی اگر به دلیل فساد اخلاقی در زندان باشد می تواند مهریه خود را دریافت کند.

+ چگونه دعوای حقوقی خود را در دادگاه آغاز کنم؟

ابتدا از یک وکیل متخصص مشاوره بگیرید.

+ زوجه برای درج شرایط خود در سند ازدواج باید چکار کند؟

زوجه می تواند ضمن عقد شرایطی را در سند ازدواج درج و به امضای زوج برساند

+ زوجه می تواند در سند ازدواج برای مهریه خود ضامن بگیرد؟

بله، زوج می تواند در ضمن عقد به عنوان مثال از پدر شوهر خود به عنوان ضامن مهریه در سند ازدواج امضا بگیرد.

+ داشتن وکیل در طلاق توافقی چه تاثیری دارد؟

وکیل خانوادگی در طلاق توافقی در نوشتن توافقنامه و سرعت بخشیدن به روند پرونده تاثیرگذار خواهد بود.

+ چرا در دعاوی به وکیل یا مشاوره حقوقی نیاز داریم؟

مسائل حقوقی نیز به مانند سایر کارها تخصصی است و افرادی می تواند در این حوزه مشاوره دهند که دانش و تجربه حقوقی داشته باشند.

+ مهمترین خصوصیات وکیل خانوادگی چیست؟

صداقت، دلسوزی و رازداری باید از خصوصیات وکیل خانوادگی باشد.

+ به مشاوره حقوقی فوری نیاز دارم چکار کنم؟

در تمام ساعت شبانه روز در کمترین زمان ممکن می توانید به صورت آنلاین مشاوره حقوقی بگیرید.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام، خصوصیات وکیل خانوادگی خصوصیات وکیل خانوادگی ۲۶آبان ۱۴۰۰ وکیل خانوادگی کیست؟ و خصوصیات وکیل خانوادگی چیست؟ تمامی وکلای دادگستری می توانند در موارد کیفری، حقوقی، اداری، قراردادها، خانوادگی و ... وکالت انجام دهند اما اصل بر تخصص است و تعدادی از وکلا به صورت تخصصی در مسائل خانوادگی وکالت انجام می دهند که به آنها وکیل خانوادگی می گویند و در بخش های طلاق، نفقه، حضانت، مهریه و تجربه و مهارت کافی را کسب کرده اند و بر مسائل خانوادگی تسلط کافی دارند. وکیل خوب خانوادگی تمامی توان و دانش خود را برای دفاع از موکل خود بکار می گیرد و پرونده را به جد پیگیری خواهد کرد و موکل خود را از روند دادگاهی و محتویات پرونده مطلع خواهد کرد. داشتن موفقیت در پرونده های قبلی، داشتن دانش و تجربه، رعایت نهایت انصاف در عمل و داشتن حسن سابقه و قابل اعتماد بودن از جمله خصوصیاتی است که باید وکیل خانوادگی داشته باشد. وکیل خانوادگی از آنجایکه با مسائل شخصی موکل خود مواجه است لازم است که رازدار، عدالت و انصاف داشته باشد. وکیل خانوادگی خوب برای موضوع طلاق چه مشکلاتی را و چگونه حل می کند؟ یکی از مشکلاتی که در طلاق وجود دارد حضانت فرزند است وکیل خبره باید به صورت قانونی از موکل خود دفاع کند تا بتواند حضانت فرزند را بگیرد. یکی دیگر از مشکلات در طلاق حق طلاق است که بر اساس قانون این حق به مرد تعلق دارد و زن اگر نخواهد زوجه را طلاق بدهد زن نیز نمی تواند طلاق بگیرد. وکیل خوب در چنین مواردی دلیل زن برای طلاق گرفتن را در کنار هم قرار خواهد داد و بر روی ادله ای که زوجه بتواند طلاق بگیرد تمرکز خواهد کرد، آن را در دادگاه مطرح و دفاع خواهد کرد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکلای متخصص خانواده در کمترین زمان از طریق موسسه وکیل تلفنی اقدام کنید. وکیل خانوادگی خبره برای طلاق توافقی در طلاق توافقی همانطور که از اسم آن پیداست باید توافقی میان زوج و زوجه انجام بگیرد. زوجین در توافقنامه بر سر مسائل مهمی همچون مهریه، جهیزیه، حضانت و ... به توافق می رسند. وکیل طلاق توافقی باید در تنظیم توافق به موکل خود کمک کند تا حق و حقوقی در آینده از او سلب نشود. از آنجایی که زوجین تصمیم بر جدایی از یکدیگر را دارند وکیل باید تلاش کند پرونده طلاق در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسد. وکیل خانوادگی خبره برای طلاق توافقی باید مهارت و تجربه کافی را داشته باشد و موکل خود را از پیامدهای توافقاتی که انجام می دهد آگاه سازد.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ یکی از ویژگی های جامعه امروز ، تخصصی شدن علوم می باشد که این امر در زندگی شخص و کاری انسان ها به خوبی نمایان است . سابق بر این کسانی را می شناختیم که در چند شاخه از علوم و فنون مختلف سررشته داشته و راه حل های کارشناسی را ارئه می دادند اما امروز هر یک از این شاخه ها همچون درخت قطور و پرباری گشته که خود شاخه ها و میوه های فراوانی در بر دارد؛ علم حقوق نیز از این تخصصی شدن ، بی نصیب نمانده و شاهد آن هستیم که هر روز موارد جدیدی به آن اضافه می گردد، مواردی چون حقوق دریا ها ، حقوق محیط زیست، حقوق کودکان کار و ... تنها برخی از شاخ های این علم هستند که در سال های اخیر مستقل گردیده اند. یکی از این موارد تخصصی شدن حقوق و وکالت، در دعوای مربوط به مسائل خانوادگی است که در سالیان اخیر از دیگر دعوای قضایی منفک گشته و روند خاص خود را دارد. در حال حاضر وکلاییدر جامعه هستند که به صورت حرفه ای در این موضوع متمرکز شده و تمامی موارد مربوط به ازدواج ، طلاق ، نفقه ؛ حضانت فرزندان و ... را پیگیری می نمایند. از مزایای تخصصی بودن وکیل در این رشته ها این است که تجربه کاری و پرونده های مشابه باعث می گردد که یک شخص حرفه ای و با تجربه بتواند کارهای چند ماه را در عرض یکی دور روز به سرانجام برساند و با توجه به اینکه جماعت ایرانی به دنبال تسریع در انجام امور خود می باشند بهترین گزینه برای آن ها استفاده از موسسه ای با وکلای متخصص و در این حال دلسوز و پیگیر می باشد که تمامی دغدغه های فکری آنها را دانسته و تا انتهای کار مسائل پیش رو را حل نمایند. تمامی این خصوصیات بارز و مهم در موسسه وکیل تلفنی به طریق اعلای وجود داشته و بهرمندی از آن تنها با یک تماس کوتاه امکان پذیر است.


علیرضا محمدی

سلام وقت بخیر به عنوان کاربری که حدود ۳ماهه با مشاورین مرکز شما در تماسم و هرساعتی از روز حتی شب تقاضای مشاوره داشتم پاسخگو بودند و در بدترین شرایط روحی زندگیم منو یاری کردند خواستم از این موسسه خوب و حرفه ای و دلسوز تشکر کنم استفاده از مشاوره های شمارو به تمام دوستان و آشنایانم پیشنهاد دادم


راضیه دهقان

سلام وقت بخیر برای اینکه از حق و حقوق خودتان اطلاع داشته باشید نیاز هست با وکیل متخصص در حوزه خانواده که مجرب هستند قبل از اینکه هر اقدام بدهید مشاوره تخصصی داشته باشید موسسه حقوقی وکیل تلفنی بصورت ۲۴ ساعته وبا کمترین هزینه در سریع ترین زمان آماده خدمت رسانی هستند . تا احقاق حق همراهتان هستند بهترین وکلا ایران زمین به انواع گویش های مختلف مشاوره میدهند .


Mohamad sheykhi

به طور کلی ، هر شخصی که با دیگری قرارداد وکالت امضا کرده باشد ، می تواند تحت عنوان مفهوم وکیل شناسایی شود ؛ به عنوان مثال اگر مردی به همسر خود وکالت در طلاق داده باشد تا هر زمان بخواهد خود را از طرف شوهر مطلقه کند ، این امر سبب می شود که زن وکیل مرد شود ؛ منتها فقط در موضوع طلاق . اما آنچه که ما امروزه به لحاظ عرفی از لفظ وکیل برداشت می کنیم ، آن شخصی است که به وکالت از شخص دیگری در دادگاه ها و دادسرا ها و سایر مراجع قضایی حاضر می شود و دفاع از موکل خود را بر عهده می گیرد . بنابراین در پاسخ به این سوال که وکیل کیست ، باید گفت وکیل به شخصی گفته می شود که در آزمون وکالت کانون وکلا یا قوه قضاییه پذیرفته شده و پس از گذراندن دوره کارآموزی وکالت خود ، می تواند به شغل وکالت مشغول شود ؛ هر چند به لحاظ عرفی به کارآموزان وکالت نیز وکیل گفته می شود . در این فرض ، وکیل با عقد قرارداد الکترونیکی وکالت با موکل خود از برخی از حقوق ، اختیارات و همچنین تعهدات قانونی برخوردار می شود و می بایست به بهترین وجهی که می تواند از موکل خود دفاع نماید تا به حق و حقوق قانونی خود برسد ؛ هر چند هرگز نمی تواند تعهد کند نتیجه خاصی را برای موکل خود بگیرد . زمانی می توانیم شخصی را وکیل دیگری تلقی کنیم که قرارداد وکالت ما بین آنها تنظیم شده باشد و حدود اختیارات و وظایف وکیل در آن مشخص شده باشد و به همین دلیل ، وکیل نمی تواند خارج از حد متعارف و خارج از حدود قرارداد اقدامی انجام دهد و در واقع ، هر چند شخص وکیل باشد ، خارج از حدود قرارداد تنظیم شده فی ما بین وکیل و موکل ، اختیاری ندارد . تمامی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی می توانند برای انجام امور حقوقی و کیفری خود از وکلای با تجربه بهره بگیرند. شرکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای رسیدگی به دعاوی خود نیاز به وکیل دارند. برخی از وکلا در زمینه وکالت دعاوی شرکت دارای تجربه و تبحر بیشتری هستند که صاحبان شرکت ها با بهره گیری از آن ها می توانند از تضییع حق و ورود خسارت به شرکت خود جلوگیری نمایند.


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


فریبرز ذوالفقاری

با سلام طلاق از سوی زوجه سخت و پیچیده تر از طلاق به روش های دیگر است. به دلیل اینکه حق طلاق با مرد است زوجه باید دلایل کافی و محکمی را به مانند یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در عقدنامه را داشته باشد تا بتواند از همسر خود طلاق بگیرد. برای اینکه زن از همسر خود جدا شود علاوه بر دلایل کافی نیاز به وکیل خانوادگی خبره است تا بتواند در اثبات ادله به صورت قانونی به زوجه کمک کند. معمولا زن ها از برخی از شرایطی که به وسیله آن می توانند از همسر خود جدا شوند آگاهی کافی ندارند و بیشتر زن ها می خواهند با فشاری که از طریق به اجرا گذاشتن مهریه به مرد می آورند طلاق بگیرند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.