مشاوره حقوقی رایگان دعاوی خانوادگی

مشاوره حقوقی رایگان دعاوی خانوادگی

مشاوره حقوقی رایگان دعاوی خانوادگی

خانواده اولین و مهمترین نهاد در جوامع است و این موضوع را همه انسان ها فارغ از نژاد، ملیت، دین و مذهب و همینطور تمامی علوم از جمله علم حقوق و علم روانشناسی تایید می‌کنند. همه انسان ها در بستر خانواده رشد می‌کنند و مسئولیت ها و حقوقی در این نهاد دارند. اما متاسفانه گاها پیش آمد مشکلات و درگیری های خانوادگی، موجب پایمال شدن حقوق اعضای خانواده می‌شود. اینجاست که افراد برای جلوگیری از بزرگ‌تر و پیچیده‌تر شدن مشکل و ممانعت از پایمال شدن حقوق خود به مشاوره حقوقی خانواده روی می‌آورند.

دعاوی خانوادگی به قدری گسترده هستند و به طور ناگهانی به وقوع می‌پیوندند که ممکن است گریبان‌گیر همه ما شوند. پس بهتر است قبل از بروز این مشکلات درباره مشاوره حقوقی خانواده و مشکلاتی که در این مشاوره به آن ها رسیدگی می‌شود، اطلاعات کافی داشته باشیم.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

عمده مسائل حقوقی خانواده در ایران

شما هر مشکلی که در کانون خانواده و میان اعضای خانواده اتفاق بیفتد را تصور کنید، این مشکلات همگی در زمره مسائل و دعاوی خانوادگی خواهند بود و در قالب مشاوره حقوقی خانواده مورد بررسی خواهند گرفت. منتهی در هر کشوری بسته به قوانین و عرف آن کشور، بعضی از این مشکلات پررنگ تر و رایج‌تر هستند. در کشور ایران نیز طبعا تعدادی از دعاوی خانوادگی رواج بیشتری دارند.

طلاق، تمکین و نشوز، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزندان، ازدواج مجدد، اذن در نکاح، رشد و حجر، ولایت قهری و قیمومت از جمله دعاوی خانوادگی رایج در ایران هستند. به تازگی مسئله تغییر جنسیت و مباحث فقهی و حقوقی جنبه خانوادگی آن نیز با افزایش متقاضیان این کار، به لیست مسائل مذکور اضافه شده است.

 

وکیل کاربلد دعاوی خانوادگی

ارائه مشاوره حقوقی خانواده در حیطه وظایف وکیل خانواده می‌باشد. بنابراین شما برای حل مشکلات و دعاوی خانوادگی و دریافت مشاوره در این زمینه باید به وکیل خانواده مراجعه کنید. موسسه حقوقی وکلای تلفنی همانطور که مستحضرید، باسابقه ترین موسسه حقوقی ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین است. این موسسه با بهترین و مجرب‌ترین وکلای خانواده همکاری دارد. در نتیجه شما به آسانی و با خرید مشاوره حقوقی تلفنی، قادر به مشورت و صحبت با برترین وکیل خانواده خواهید بود. فرقی ندارد ساکن کدام شهر، استان یا حتی کشور هستید، وکلای ما آماده راهنمایی شما هموطنان و فارسی زبانان عزیز و حل مشکلات خانوادگی شما هستند.

همچنین شما می‌توانید از مشاوره حقوقی رایگان خانواده موسسه حقوقی وکلای تلفنی نیز بهره‌مند شوید و بدون پرداخت حتی یک ریال، بهترین و کارآمدترین راه حل ها را دریافت کنید. در ادامه بیشتر درباره مشاوره حقوقی رایگان و نحوه دریافت آن صحبت خواهیم کرد.

 

اهمیت مشاوره با وکیل خانواده

حتما بارها این ضرب المثل را شنیده اید که کار را باید به کاردان سپرد! مطمئنا هر یک از شما عزیزان در زمینه‌ای متخصص هستید ولی در سایر حوزه ها بی تجربه اید و اطلاعات کافی درباره مباحث گوناگون آن ندارید. بنابراین همانطور که انتظار دارید وقتی دیگران در حوزه فعالیت و تخصص شما به مشکل بر می‌خورند یا به کمک احتیاج دارند، به شما مراجعه کنند، خودتان هم باید برای حل مشکلات و دریافت راهنمایی در سایر حوزه ها از افراد فعال در آن حوزه کمک بگیرید. وگرنه امکان دارد بجای حل مشکل، گره کار را کورتر کنید!

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی انلاین 
مشاوره حقوقی انلاین و رایگان 
هزینه مشاوره حقوقی تلفنی 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

پس وقتی در کانون خانواده به مشکل می‌خورید، باید برای حل مشکل به وجود آمده و جلوگیری از بزرگ‌تر شدن آن و خدای نکرده از هم پاشیدن خانواده، به وکیل خانواده رجوع کنید. وکیل و مشاور حقوقی خانواده با تکیه بر علم و تخصص و تجربه‌ای که دارند از میان تبصره ها و ماده های قانونی، بهترین راه حل ها را به شما ارائه خواهند داد.

تفاوتی ندارد مشکل و دعوای شما در کدام مرحله است، ولی مطمئن باشید که مشاوره حقوقی خانواده در هر صورت از بروز مشکلات جدید و پیچیده‌تر شدن آن ها جلوگیری خواهد کرد. به قول معروف جلوی ضرر را از هرجا بگیرید منفعت است!

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی رایگان دعاوی خانوادگی

مشاوره حقوقی خانواده موسسه حقوقی وکلای تلفنی به دو روش ارائه می‌شود؛ 1. مشاوره حقوقی تلفنی 2. مشاوره حقوقی آنلاین. هر دوی این جلسات مشاوره کاملا تخصصی اند و مشاوره دهنده آن ها جزو وکلا یا کارشناسان حقوقی مجرب هستند.

شما برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان خانواده باید به صفحه اصلی سایت > مشاوره حقوقی آنلاین مراجعه نمایید. سپس باید سوالات حقوقی خود را در این بخش ارسال کنید و منتظر پاسخ از جانب کارشناسان و وکلای ما باشید.

اما اگر قصد دریافت مشاوره حقوقی خانواده به صورت خصوصی دارید، یعنی می‌خواهید به صورت مستقیم با وکیل صحبت کنید و همانجا پاسخ سوالاتتان را بگیرید، مشاوره حقوقی تلفنی برای شما بهتر از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان است.

 

 

 

مشاوره خانواده

 

آیا مشاوره رایگان با وکیل خانواده قابل اعتماد است؟

بعضی از افراد فکر می‌کنند دریافت خدمات خوب مستلزم صرف هزینه زیاد است. شما هم اگر چنین تفکری دارید بهتر است آن را دور بریزید! انتخاب شما برای مشاوره حقوقی خانواده چه مشاوره تلفنی باشد و چه مشاوره آنلاین و رایگان، با وکیل یا مشاور حقوقی خانواده در ارتباط خواهید بود.

از طرفی تمامی وکلا و کارشناسانی که موسسه حقوقی وکلای تلفنی با ایشان همکاری می‌کند، جزو مجرب‌ترین های حوزه فعالیت خود هستند. همه این افراد از میان صدها متقاضی و پس از چندین مرحله آزمون و مصاحبه، گزینش شده اند. پس مطمئن باشید که بهترین راه حل ها را پیش پای شما خواهند گذاشت.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.