نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل

نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل

نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل

نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت مربوط به زمانی است که طبق تصمیم هیات مدیره یا مجمع عمومی، آدرس شرکت تغییر یابد. مطابق با قانون تجارت هرگونه تغییر آدرس شرکت می بایست در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد. از همین رو چنانچه در مجمع عمومی شرکت یا هیات مدیره تصویب شد که آدرس شرکت تغییر یابد، صورت جلسه تغییر شرکت باید تنظیم شده و امضای اعضای تصمیم گیرنده برسد. سپس صورت جلسه و منضمات آن می بایست به اداره ثبت شرکت ها تحویل گردد.

در آگهی تغییرات شرکت نشانی پیشین و نشانی جدید شرکت قید می گردد. همچنین در آگهی بیان می شود چنانچه شخص یا اشخاصی در ارتباط با تغییر آدرس شرکت منافعی دارند، می توانند مدارک و مستندات خود را به اداره ثبت شرکت ها تحویل دهد. پس از سپری شدن مدت 1 ماه از زمان صدور آگهی در روزنامه محلی، در صورت وجود نداشتن معارض، تغییر آدرس شرکت در اداره ثبت شرکت ها ثبت می شود.

علاوه بر شیوه حضوری، امروزه به شیوه غیر حضوری و برخط نیز می توان صورت جلسه تغییرات شرکت را در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رساند. در این نوشتار شیوه نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت را توسط اشخاص عادی و وکلای دادگستری مورد بررسی قرار می دهیم.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

سامانه ثبت تغییر آدرس شرکت

همانطور که اشاره شد برای ثبت تغییر آدرس شرکت علاوه بر شیوه حضوری به شیوه غیر حضوری نیز می توان اقدام نمود. برای این کار کافی است به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به نشانی irsherkat.ssaa.ir مراجعه نمایید. سامانه اینترنتی ایران شرکت، توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اداره می شود که از جمله نهادهای زیر نظر قوه قضاییه می باشد. در این سامانه خدمات متعددی در ارتباط با ثبت شرکت ها و تغییرات آنها به صورت غیر حضوری ارائه می شود. کلیه هزینه های قابل پرداخت برای امور ثبتی از جمله حق الثبت در سامانه ایران شرکت با استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی کارت های اعتباری بانک های عضو شبکه شتاب، پرداخت می شود. برخی از خدمات قابل ارائه توسط سامانه اینترنتی ثبت شرکت ها عبارت از موارد زیر است:

  • نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت
  • تکمیل اظهارنامه تاسیس شخصیت حقوقی
  • تنظیم اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی
  • جستجوی اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی

 

 

نکاتی که در صورت جلسه تغییر آدرس شرکت حتماً باید ذکر شود

نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت می بایست به امضای همه اشخاص حاضر در جلسه اعم از موافقین و مخالفین برسد. برخی از مهمترین نکاتی که می بایست در صورت جلسه تغییر آدرس شرکت قید گردد عبارت از موارد زیر است:

  • نام شرکت و نوع آن اعم از سهامی، غیر سهامی، تضامنی، مسئولیت محدود و ... .
  • نشانی قبلی شرکت
  • نشانی جدید شرکت؛ منظور از نشانی آدرس و کد پستی محل جدیدی است که به عنوان آدرس شرکت معرفی می گردد.
  • نام و مشخصات هویتی اعضای هیات مدیره یا مجمع عمومی شرکت که تصمیم تغییر آدرس شرکت توسط آنان اتخاذ شده است.
  • اساسنامه شرکت که در آن نشانی شرکت تغییر یافته است.

 

 

 

ثبت موسسه 
مشاوره حقوقی به شرکت های خصوصی 
مشاوره حقوقی به شرکت ها 
تغییرات شرکت
درباره ما 

 

برای تغییر آدرس شرکت چه مدارکی لازم است؟

علاوه بر نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت، برخی از مدارک دیگر نیز می بایست به صورت جلسه ضمیمه شده و همراه آن به اداره ثبت شرکت ها تحویل گردد. مهمترین منضمات صورتجلسه تغییر آدرس شرکت از قرار زیر است:

  • اساسنامه شرکت که تغییر آدرس شرکت در آن ذکر شده است.
  • شناسنامه، کارت ملی یا سایر مدارک هویتی اعضای شرکت در تصمیم تغییر آدرس شرکت را اتخاذ نموده اند.
  • پرداخت هزینه تغییر آدرس شرکت
  • مدارک مربوط به مالکیت یا جواز تصرف در آدرس پستی جدید، از قبیل سند مالکیت رسمی یا اجاره نامه و ... .
  • آگهی چاپ شده در یکی از روزنامه های محلی با موضوع ثبت تغییرات شرکت
  • کد پستی آدرس جدیدی که به عنوان نشانی شرکت معرفی می شود.

 

نگارش صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل

برای نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت می توان این کار را به وکلای دادگستری واگذار کرد. با توجه به این که صورت جلسه تغییرات شرکت از جمله لوایح و نامه های خاص اداری به شمار می رود و می بایست در بردارنده موضوعات متعددی باشد، بهتر است نگارش صورت جلسه تغییر آدرس شرکت را به یکی از وکلای متخصص در امور شرکت ها واگذار نمایید. وکلای دادگستری به اشخاصی می گویند که پروانه وکالت معتبر داشته باشند. در حال حاضر وکلای دادگستری یا عضو کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلا و مشاورین حقوقی قوه قضاییه می باشند. موسسه وکلای تلفنی  با عضویت بهترین وکیل شرکت ها، آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی شرکت ها، مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می باشد.

 

 

 

تغییر ادرس شرکت به کمک وکیل

 

نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکلای دادگستری ممکن است با اعطای وکالت در این امر و یا بدون اعطای وکالت و در ازای اجرت المثل انجام شود. همچنین وکیل دادگستری می تواند با نگارش و ارسال لوایح قضایی نقش قابل توجهی در پیروزی پرونده ایفاء نماید.

 

هزینه نگارش صورت جلسه تغییر آدرس شرکت

هزینه  نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل، مطابق با توافقات صورت گرفته میان وکیل و شرکت به عنوان موکل خواهد بود. در صورتی که میان وکیل و شرکت در خصوص هزینه نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توافقی صورت نگرفته باشد، هزینه نگارش صورت جلسه تغییر آدرس شرکت ها مطابق با تعرفه قانونی حق الوکاله وکلا و اجرت مشاورین حقوقی مصوب رئیس قوه قضاییه خواهد بود.

 


سوالات متداول

نظرات

بهنام رحمانی فرد

باسلام 0 logo صفحه اصلی نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت توسط وکیل ۱۸دی ۱۴۰۱ Fereshteh Ghasemi دعاوی ثبت تغییرات نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت مربوط به زمانی است که طبق تصمیم هیات مدیره یا مجمع عمومی، آدرس شرکت تغییر یابد. مطابق با قانون تجارت هرگونه تغییر آدرس شرکت می بایست در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد. از همین رو چنانچه در مجمع عمومی شرکت یا هیات مدیره تصویب شد که آدرس شرکت تغییر یابد، صورت جلسه تغییر شرکت باید تنظیم شده و امضای اعضای تصمیم گیرنده برسد. سپس صورت جلسه و منضمات آن می بایست به اداره ثبت شرکت ها تحویل گردد. در آگهی تغییرات شرکت نشانی پیشین و نشانی جدید شرکت قید می گردد. همچنین در آگهی بیان می شود چنانچه شخص یا اشخاصی در ارتباط با تغییر آدرس شرکت منافعی دارند، می توانند مدارک و مستندات خود را به اداره ثبت شرکت ها تحویل دهد. پس از سپری شدن مدت 1 ماه از زمان صدور آگهی در روزنامه محلی، در صورت وجود نداشتن معارض، تغییر آدرس شرکت در اداره ثبت شرکت ها ثبت می شود. علاوه بر شیوه حضوری، امروزه به شیوه غیر حضوری و برخط نیز می توان صورت جلسه تغییرات شرکت را در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رساند. در این نوشتار شیوه نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت را توسط اشخاص عادی و وکلای دادگستری مورد بررسی قرار می دهیم. هزینه مشاوره حقوقی سامانه ثبت تغییر آدرس شرکت همانطور که اشاره شد برای ثبت تغییر آدرس شرکت علاوه بر شیوه حضوری به شیوه غیر حضوری نیز می توان اقدام نمود. برای این کار کافی است به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به نشانی irsherkat.ssaa.ir مراجعه نمایید. سامانه اینترنتی ایران شرکت، توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اداره می شود که از جمله نهادهای زیر نظر قوه قضاییه می باشد. در این سامانه خدمات متعددی در ارتباط با ثبت شرکت ها و تغییرات آنها به صورت غیر حضوری ارائه می شود. کلیه هزینه های قابل پرداخت برای امور ثبتی از جمله حق الثبت در سامانه ایران شرکت با استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی کارت های اعتباری بانک های عضو شبکه شتاب، پرداخت می شود. برخی از خدمات قابل ارائه توسط سامانه اینترنتی ثبت شرکت ها عبارت از موارد زیر است: نگارش فوری صورت جلسه تغییر آدرس شرکت تکمیل اظهارنامه تاسیس شخصیت حقوقی تنظیم اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی


محمدیان

ادعای پاسخگویی سریع و شبانه روزی در تمام موسسات حقوقی مطرح میشود اما در وکیل تلفنی طبق تجربه ای که طی یکماه گذشته بنده و همکارانم در شرکت داشتیم واقعا این ادعا صحت دارد نگارش واقعا سریع انجام شد و به موقع به دستمون رسید ممنونم


فاطمه عمادی

باسلام،، تغییر آدرس یک شرکت در زمره خدمات ثبت تغییرات شرکت قرار می گیرد و باید ثبت گردد.در ابتدا تشکیل مجمع عمومی یا جلسه هیئت مدیره و سپس تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس شرکت انجام میشود تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس شرکت بهتر است توسط وکیل متخصص در این زمینه انجام گردد مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها برای طی مراحل بعد ارسال میگردد.


احتشامی

با سلام ثبت تغییرات آدرس شرکت وقتی انجام می‌شود که سهامداران یا شریکان یک شرکت، مکان اصلی شرکت را تغییر دهند. این تغییرات به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد و ممکن است از یک شهر به شهر دیگر یا از یک محله به محله دیگر باشد. در صورتی که تغییر آدرس شهر به شهر باشد، شماره ثبت شرکت تغییر می‌کند.


آزاده

از جمله موارد صورت جلسه که باعث ایجاد تغییراتی در شرکت‌ها می‌شوند شامل افزایش سرمایه، کاهش سرمایه، ورود شریک جدید، خروج شریک، تغییر موضوع، تغییر آدرس، تغییر نام و تغییر موضوع یا الحاق موردی آن و …. می‌تواند باشد.


بشیر علی پاریاد

برای تغییر آدرس شرکت بایستی سازمان ثبت شرکت ها را در جریان بگذارید و با تشکیل جلسه ای مجمع عمومی، صورت جلسه ای تنظیم و به امضاء تمام افراد حاضر در جلسه برسانید. تنظیم صورت جلسه از مهم ترین گام ها برای تغییر آدرس شرکت می باشد بنابراین در تهیه و تنظیم آن نهایت دقت را به خرج ببرید


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب برای ثبت تغییر در آدرس شرکت، نیاز است که تمامی شرکاء و سهامداران شرکت این تصمیم را در یک صورتجلسه مکتوب(صورتجلسه تغییر در آدرس شرکت) تصویب کنند. این تصمیم با تشکیل یک مجمع عمومی بطور فوق‌العاده انجام می‌شود، جایی که سهامداران شرکت سهامی خاص و شرکاء در شرکت مسئولیت محدود، تغییرات ایجاد شده در آدرس شرکت را بررسی و تصویب می‌کنند و تغییر آدرس شرکت در سامانه ثبت شرکتها ثبت شود. سپس باید صورتجلسه تغییرات آدرس شرکت را به نوع مکتوب ثبت کرده و تمام اعضا آن را با امضا و مهر شرکت تأیید کنند. توجه داشته باشید که اگر در اساسنامه شرکت اختیار تغییر آدرس به هیئت مدیره داده شده باشد، همچنان امکان انجام این تغییر توسط هیئت مدیره وجود دارد.


امین

برای ثبت تغییر آدرس شرکت علاوه بر شیوه حضوری به شیوه غیر حضوری نیز می توان اقدام نمود. برای این کار کافی است به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به نشانی irsherkat.ssaa.ir مراجعه نمایید. سامانه اینترنتی ایران شرکت، توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اداره می شود که از جمله نهادهای زیر نظر قوه قضاییه می باشد


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، همانطور که می دانیم یک شرکت زمانی به وجود می آید که دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی در مال یا کاری با یکدیگر سهیم باشند . با توجه به این مساله ، شرکت از اجتماع افراد مختلف به وجود می آید، حال ذکر این نکته نیز لازم و ضروری به نظر می رسد که شرکتی که از اجتماع اشخاص حقیقی و یا حقوقی تشکیل می شود، می تواند مدنی باشد یا تجاری . در قانون تجارت ایران، تعریف دقیقی مطابق یکی از مواد قانونی از شرکت تجاری بیان نشده است، اما از نظر اکثریت حقوق دانان، شرکت تجاری، شخصیت حقوقی مستقلی است که به منظور انجام فعالیت های تجاری به همراه کسب سود و تقسیم آن میان شرکا ایجاد می شود. از سوی مقابل ثبت شرکت، به انجام روال قانونی ثبت در مرجع ثبت شرکت ها از سوی موسسین و تشکیل دهندگان شرکت گفته می شود. تا زمانی که موسسین حقیقی یا حقوقی از این طریق یعنی مراجعه به اداره ثبت شرکت یا سامانه ثبت شرکت ها و طی کردن روال قانونی، اقدام به ثبت شرکت نکرده باشند، نمی توانند به صورت قانونی فعالیت تجاری شرکت را شروع نمایند. زمانی که شرکت با ثبت کردن دارای شخصیت حقوقی مستقل شد، تمامی فعالیت های آن به نام و حساب شرکت خواهد بود نه شریک خاصی از شرکت که این به نفع تجار است، زیرا در صورتی که تاجری به صورت انفرادی اقدام به تجارت کند، تمامی اموالش، ضامن کار او خواهد بود و در صورت ورشکستگی، ضامن پرداخت تمامی بدهی ها می باشد؛ اما در صورت تشکیل شرکت تجاری، شریک یا موسس شرکت تا حد محدودی نسبت به بدهی های شرکت مسئولیت خواهند داشت به جز شرکت تضامنی که درصد مسئولیت شرکا به اندازه تمام بدهی های شرکت است. برای کسانی که قصد انجام یک تجارت جدید به صورت شرکت تجاری دارند توصیه اکید ما استفاده از وکلای موسسه وکیل تلفنی می باشد که از صفر تا صد کارها را اعم از صورتجلسه تغییر آدرس شرکت ، دفاع در دادگاه ، ارائه مطالب مورد نیاز و ... با ذکر جزئیات به شما نشان داده و آگاهی تان را جهت هرنوع بهره برداری مقتضی تکمیل می نمایند.


Mohammad sheykhi

برخی از مهمترین نکاتی که می بایست در صورت جلسه تغییر آدرس شرکت قید گردد عبارت از موارد زیر است: نام شرکت و نوع آن اعم از سهامی، غیر سهامی، تضامنی، مسئولیت محدود و ... . نشانی قبلی شرکت نشانی جدید شرکت؛ منظور از نشانی آدرس و کد پستی محل جدیدی است که به عنوان آدرس شرکت معرفی می گردد. نام و مشخصات هویتی اعضای هیات مدیره یا مجمع عمومی شرکت که تصمیم تغییر آدرس شرکت توسط آنان اتخاذ شده است. اساسنامه شرکت که در آن نشانی شرکت تغییر یافته است.


وحید فراست

هزینه نگارش توسط وکیل دادگستری انجام می گیرد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.