مشاوره حقوقی در ایتا امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی در ایتا امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی در ایتا امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی در ایتا امکان پذیر است؟ منظور از مشاوره حقوقی چیست؟ مشاوره حقوقی با وکیل چه اهمیتی دارد؟ چگونه می توان در اپلیکیشن ایتا با وکیل مشاوره داشت؟ هزینه مشاوره حقوقی در ایتا چقدر است؟ مشاوره با وکیل در ایتا چه مزایایی دارد؟ امروزه پیام رسان ها نقش بسیار ویژه ای در زندگی افراد دارند. در همین راستا نباید از نقش آنها در حیطه مشاوره حقوقی نیز غافل شد. همچنین بایستی بگوییم که پیام رسان های داخلی زیادی در سال های اخیر طراحی شده اند که یکی از معروف ترین آنها پیام رسان ایتا می باشد. به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی ایتا را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. در نتیجه تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوالات شما پیرامون موضوع مذکور پاسخ دهیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی چیست؟

پیش از آنکه به سراغ مشاوره حقوقی در ایتا برویم بایستی با تعریف مشاوره حقوقی آشنا شویم. البته قبل از هر چیزی بایستی به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از افراد تصور می کنند، هنگام دست و پنجه نرم کردن با مشکلات حقوقی، خودشان می توانند این مشکلات را حل و فصل کنند. در حالی که این تصور کاملاً غلط است. در برابر این افراد فقط یک سوال را از آنها می پرسیم؛ آیا اگر قلب شما نیاز به جراحی داشته باشد، خودتان این کار را انجام خواهید داد؟ قطعا پاسخ آنها منفی خواهد بود. پس حل و فصل کردن مشکلات حقوقی نیز یک کار تخصصی است که تنها وکلا از پس آن بر می آیند.

در نتیجه مشاوره حقوقی با وکیل یکی از خدمات حقوقی محسوب می شود که در آن افراد برای حل و فصل مشکلات حقوقی خود با یک وکیل متخصص مشورت می کنند. به عبارت دیگر در مشاوره حقوقی، وکیل راهکارهای گوناگون، متنوع و البته قانونی را به متقاضیان پیشنهاد می دهد تا بتوانند خودشان شخصاً مشکلات حقوقی خود را حل و فصل کنند. به همین منظور و با توجه به اهمیتی که مشاوره حقوقی با وکیل دارد ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی را فراهم کرده ایم.

 

 

 

مشاوره فوری در ایتا

 

اهمیت دریافت مشاوره حقوقی از وکیل

مسئله دیگری که قبل از پرداختن به موضوع مشاوره حقوقی در ایتا بایستی بررسی شود، اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل می باشد. در واقع اگر هنوز فکر می کنید که خودتان می توانید شخصاً مشکلات حقوقی خود را حل کنید، باید به این قسمت توجه ویژه ای داشته باشید.

در اولین گام از بررسی اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل بایستی به گستردگی دعاوی حقوقی و کیفری در سیستم حقوقی ایران اشاره داشته باشیم. به عبارتی، گستردگی دعاوی حقوقی و کیفری در ایران آنقدر زیاد است که افراد عادی نمی توانند بر همه آنها تسلط داشته باشند و بایستی به دنبال مشاوره حقوقی با وکیل باشند. در گام دوم باید به گستردگی قوانین و مقررات اشاره داشته باشیم. در واقع قوانین و مقررات سیستم حقوقی ایران آنقدر گسترده هستند که حتی وکلا نیز نمی توانند بر همه آنها تسلط داشته باشند. در نتیجه در سال های اخیر، وکلا تنها در یک زمینه به وکالت می پردازند و بر قوانین و مقررات آن حیطه مسلط هستند. جلوگیری از باخت در پرونده نیز سومین اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل می باشد. در واقع وکیل با تخصصی که دارد می تواند به افراد برای پیروز شدن در پرونده های خود کمک کند. در همین راستا شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با ما در ارتباط باشید.

 

 

مشاوره حقوقی تلگرامی 
مشاوره حقوقی واتساپی 
هزینه وکیل و مشاوره 
درباره ما 

 

نحوه دریافت مشاوره حقوقی در ایتا

اکنون نوبت آن فرا رسیده تا به سراغ مشاوره حقوقی با وکیل در ایتا برویم. در واقع ایتا یکی از پیام رسان های داخلی بسیار محبوب محسوب می شود که کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. به همین خاطر ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی در ایتا را فراهم کرده ایم. برای این کار کافیست با شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ و یا ۰۲۱۴۷۶۲۵۹۰۰ تماس بگیرید. پس از تماس با شماره های مذکور می توانید درخواست خود را با اپراتور موسسه حقوقی وکلای تلفنی در میان گذاشته تا ایشان شما را راهنمایی کنند. همچنین امکان مشاوره حقوقی انلاین و رایگان را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. به علاوه لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

هزینه مشاوره حقوقی در ایتا

یکی از مهمترین نگرانی های متقاضیان مشاوره حقوقی در ایتا هزینه مشاوره با وکیل در ایتا می باشد. در واقع بایستی بگوییم به صورت کلی نمی توان عدد یکسانی را پیرامون هزینه مشاوره حقوقی در ایتا عنوان کرد. چرا که این هزینه به فاکتورهای گوناگونی نظیر تجربه وکیل، موضوع حقوقی مورد نظر، میزان زمان مشاوره و غیره بستگی دارد. با این حال بایستی توجه داشته باشید که تمامی هزینه ها از جمله هزینه مشاوره حقوقی در ایتا در موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت کاملا مقرون به صرفه تعیین شده است. علی رغم مشاوره حقوقی در ایتا شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی در ایتا

 

مزایای دریافت مشاوره در ایتا

در آخرین بخش از این مقاله بایستی به این سوال پاسخ دهیم که مشاوره حقوقی با وکیل در ایتا چه مزایایی دارد؟ از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه.
  • امکان دریافت مشاوره در تمامی زمینه های حقوقی.
  • مشاوره با بهترین وکلای ایران.
  • عدم نیاز به حضور در دفتر وکیل.
  • ارتباط مستقیم با وکیل مورد نظر.
  • امکان ارسال عکس، فیلم و صدا.
  • امکان ارسال تمامی اسناد و مدارک.
  • دسترسی 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی.
  • عدم وجود محدودیت مکانی برای متقاضیان مشاوره.

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.