مشاوره حقوقی قبل از دادسرا امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی قبل از دادسرا امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی قبل از دادسرا امکان پذیر است؟

مشاوره حقوقی قبل از دادسرا و دریافت آن از طریق موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان پذیر است؟ هزینه دریافت این نوع از مشاوره چقدر است؟ به چه محلی دادسرا می گویند؟ وظایف و اختیارات دادسرا چیست؟ چه تفاوتی بین دادسرا و دادگاه وجود دارد؟ هنگامی که سخن از حل و فصل دعاوی کیفری به میان می آید، دادسرا نقش مهمی را بر عهده خواهد داشت. به همین منظور همه روزه اشخاص زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی قبل از دادسرا با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. این افراد پیرامون دادسرا و مشاوره با وکیل قبل از دادسرا سوالات زیادی را از ما می پرسند. در واقع به رایج ترین و مهمترین سوالات افراد مذکور در ابتدای این نوشته اشاره داشتیم. در نتیجه با توجه به اهمیتی که این سوالات دارند، تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی ضمن آشنایی کلی با دادسرا به سوالات متقاضیان پیرامون مشاوره حقوقی پیش از دادسرا نیز آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

دادسرا کجاست؟

پیش از اینکه به سراغ مشاوره حقوقی قبل از دادسرا برویم بایستی به این سوال پاسخ دهیم که دادسرا کجاست؟ در واقع حل و فصل صحیح و سریع دعاوی کیفری همواره مورد توجه قانونگذار بوده است. به نحوی که برای رسیدگی به این دعاوی دو نهاد حقوقی مهم تاسیس کرده است: دادسرا و دادگاه های کیفری. در واقع این تقسیم وظایف به این خاطر است که هنگام وقوع جرم، روند پیگیری، تحقیق و تعقیب آن با توجه به حجم بالای پرونده ها بسیار طولانی است. پس قانونگذار دادسرا را تاسیس کرده است تا رسیدگی و تحقیقات مقدماتی پرونده های کیفری توسط آن انجام گیرد. به عبارت دیگر، دعاوی کیفری ابتدا جهت بررسی مقدماتی به دادسرا می روند و سپس جهت صدور حکم توسط قاضی به دادگاه ارائه می گردند. البته توجه داشته باشید که پیگیری پرونده های کیفری در دادسرا کار بسیار تخصصی است. در نتیجه بهتر است از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با بهترین وکیل کیفری در ارتباط باشید.

 

 

 

مشاوره با وکیل

 

 

حوزه وظایف و اختیارات دادسرا

گام دیگری که پیش از بررسی مشاوره حقوقی قبل از دادسرا بایستی برداشته شود، آشنایی با وظایف و اختیارات دادسرا می باشد. همانطور که ذکر گردید به صورت کلی مهمترین وظیفه دادسرا، انجام دادن تحقیقات مقدماتی پیرامون وقوع جرم می باشد. البته دادسرا وظایف دیگری نیز بر عهده دارد. از جمله دیگر وظایف و اختیارات دادسرا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کشف نمودن جرم: علی رغم تصور رایج مبنی بر اینکه کشف جرم از جمله وظایف نیروی انتظامی است، دادستان در دادسرا وظیفه کشف نمودن جرم را بر عهده دارد.
  • تعقیب متهم در جرائم غیر قابل گذشت.
  • اجرا نمودن احکام کیفری: پس از اینکه دادگاه کیفری به پرونده رسیدگی نمود و محکومیت فرد اثبات گردید، پرونده مجدداً جهت اجرای حکم به دادسرا باز می گردد.
  • انجام امور حسبی نظیر درخواست نصب یا عزل قیم و غیره.

مجدداً بایستی بگوییم که پیگیری پرونده های کیفری در دادسرا کاری بسیار تخصصی است. در همین راستا شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن
راهنمای نگارش انلاین 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 

 

 

دادسرا چه تفاوتی با دادگاه دارد؟

در مرحله بعدی جهت آشنایی با مشاوره حقوقی قبل از دادسرا بایستی به سراغ تفاوت دادسرا و دادگاه برویم. به همین منظور تفاوت دادسرا و دادگاه را می توان در دو مورد کلی خلاصه نمود:

  • از جمله اختیارات و وظایف دادسرا کشف جرم می باشد که دادگاه چنین وظیفه ای بر عهده ندارد. در واقع دادسرا موظف است در مورد مجرم بودن یا نبودن متهم، تحقیقات لازم را انجام دهد و سپس قرار مجرمیت را به همراه کیفرخواست به دادگاه ارسال نماید تا قاضی رای مقتضی صادر کند.
  • رئیس دادسرا، دادستان می باشد و دادسرا تنها می تواند اقدام به صدور قرار نماید. در حالی که دادگاه هم قرار صادر می کند، هم حکم.

 

 

 

اهمیت دریافت مشاوره حقوقی قبل از دادسرا

یکی از مهمترین سوالاتی که متقاضیان مشاوره حقوقی قبل از دادسرا در ذهن خود دارند این است که اهمیت دریافت مشاوره حقوقی پیش از دادسرا چیست؟ در پاسخ به سوال مذکور بایستی بگوییم همانطور که ذکر گردید، دادسرا وظیفه کشف جرم و انجام تحقیقات مقدماتی پیرامون جرم را بر عهده دارد. در نتیجه مشاوره حقوقی قبل از دادسرا می تواند جهت اثبات بی گناهی متهم موثر باشد. همچنین نحوه پیگیری پرونده های کیفری در دادسرا دارای نکات حقوقی تخصصی می باشد که تنها از طریق وکیل متخصص و مشورت گرفتن از او می توان به آنها تسلط یافت.

 

 

 

مشاوره با وکیل قبل از دادگاه

 

 

همین مسئله باعث شده که مشاوره حقوقی قبل از دادسرا به عنوان یکی از محبوب ترین خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی شناخته شود. در نتیجه اگر به دنبال دریافت مشاوره حقوقی قبل از دادسرا از وکیل کیفری هستید می توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی اقدام فرمایید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

هزینه مشاوره حقوقی قبل از دادسرا

هزینه مشاوره حقوقی قبل از دادسرا به عنوان مهمترین دغدغه متقاضیان این روش مشاوره حقوقی شناخته می شود. در واقع برخی از موسسات حقوقی هزینه مشاوره حقوقی قبل از دادسرا را به گونه ای تعیین کرده اند که بسیاری از متقاضیان توانایی پرداخت آن را ندارند و در نتیجه از آن صرف نظر می کنند. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با در نظر داشتن شرایط اقتصادی جامعه هزینه تمامی خدمات خود به ویژه مشاوره حقوقی قبل از دادسرا را به صورت معقول و منطقی تعیین کرده ایم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 


نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.