وکیل حقوقی-وکلای تلفنی

وکیل حقوقی-وکلای تلفنی

وکیل حقوقی-وکلای تلفنی

وکیل حقوقی کیست؟ وکیل حقوقی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در چه مواردی می توان با وکیل حقوقی مشورت کرد؟ مزایای مشورت با وکیل حقوقی چیست؟ این روزها بسیاری از افراد در مرورگرها کلیدواژه مشاوره با وکیل حقوقی را جستجو می کنند. با این امید که بتوانند برای حل پرونده های حقوقی خود وکیلی کاردان پیدا کنند. در واقع آنان متوجه شده اند که با توجه به پیچیدگی و تعدد مسائل حقوقی بهترین روش ارتباط با وکیلی متخصص در حوزه مربوطه می باشد. در همین راستا همواره بسیاری از افراد متقاضی دریافت خدمات مشاوره تلفنی با وکیل حقوقی هستند. به همین جهت تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوالات متداول در مورد وکیل حقوقی و سایر پرسش های مرتبط با آن که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، پاسخی کامل و جامع بدهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل حقوقی کیست؟

در اولین گام پیش از بررسی مبحث وکیل حقوقی بایستی با تعریف وکیل آشنا شویم. وکیل شخصی است که بعد از فارغ التحصیلی در رشته کارشناسی حقوق و گذراندن مراحلی همچون قبولی در آزمون وکالت، کارآموزی و قبولی در امتحان اختبار توانسته پروانه وکالت دریافت کند. ولی وکیل حقوقی علاوه بر این مراحل تصمیم گرفته تحقیقات و تحصیلات خود را انحصارا در حوزه پرونده های حقوقی ادامه دهد تا بتواند به فردی متخصص در حل و فصل پرونده های حقوقی تبدیل شود. در نهایت این وکیل متخصص نیز همانند سایر وکلا در دادگاه در نقش نماینده اشخاص حقیقی و حقوقی ظاهر می شود و به امر دفاع از موکلان خود می پردازد. یعنی تنها تفاوت او با سایر وکلا این است که حوزه کاری این فرد فقط شامل پرونده های حقوقی می شود. جهت ارتباط با بهترین وکلای حقوقی ایران میتوانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان در موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره ببرید.

 

 

بهترین وکیل حقوقی

 

وکیل حقوقی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

در مرحله بعدی در حین بررسی وکیل حقوقی و امور مرتبط با او باید به پرسش وکیل حقوقی خوب چه خصوصیاتی دارد؟ جوابی معقولانه دهیم. اولین خصوصیت وکیل حقوقی خوب این است که نکته سنج و تیزبین باشد. او باید با نگاهی موشکافانه پرونده های حقوقی را بررسی کند تا بتواند در مدت زمانی کوتاه راه حلی مناسب برای دفاع از موکل خود پیدا کند. چون در اکثر مواقع اسناد و مدارک مربوط به موکل در دست وکیل است، بایستی این فرد امانتدار خوبی نیز باشد. به علاوه برای کسب منفعت بیشتر به هیچ وجه حاضر به خیانت به موکل خود نشود. با توجه به اینکه قوانین و مقررات در این حوزه مدام به روز می شود، باید یک وکیل حقوقی خوب در جریان جدیدترین مصوبات قانونی باشد. یعنی سعی کند همواره اطلاعات حقوقی خود را به روز کند.

برای ارتباط با بهترین وکلای متخصص ایران میتوانید همین حالا از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با همکاران ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

حق الوکاله وکیل 
وکیل برای مشاوره
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 

 

در چه مواردی می توان با وکیل حقوقی مشورت کرد؟

اکنون که با وکیل حقوقی و ویژگی های او آشنایی پیدا کردیم، زمان آن رسیده تا بدانیم که با این وکلا در چه مواردی می توان مشورت کرد؟ شما می توانید برای مشورت و یا نگارش اوراق قضایی خود از جمله اظهارنامه، دادخواست و دادنامه از وکلای حقوقی کمک بگیرید. به علاوه این وکلا می توانند بهترین همراه شما در حل پرونده های مربوط به مهریه، طلاق، رهن، خرید و فروش، انحصار وراثت، وصول چک و... باشند. برای ارتباط با بهترین وکلای حقوقی ایران میتوانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

مزایای مشورت با وکیل حقوقی

در گام بعدی برای بررسی دقیق تر مسائل مربوط به وکیل حقوقی باید بدانیم که مشورت با وکلای حقوقی چه مزایایی دارد؟ اولین مزیت این است که شما با انتخاب این وکلای متخصص احتمال موفقیت خود در دادگاه را افزایش می دهید. چرا که یک وکیل حقوقی خوب به دلیل تخصص کافی اشتباهی در روند بررسی پرونده نمیکند و به این خاطر می تواند بهترین دفاع را انجام دهد. دومین مزیت مشورت با وکیل متخصص حقوقی صرفه جویی در زمان می باشد. این وکلا به دلیل دقت و تجربه کافی به زمان بندی های ارائه شده از سمت دادگاه توجه کافی دارند، به این دلیل امور حقوقی شما را در اسرع وقت انجام خواهند داد.

 

 

مشاوره با وکیل حقوقی حرفه ای

 

همچنین شما می توانید با انتخاب یک وکیل کاردان حقوقی در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. در واقع بسیاری از افراد به دلیل عدم انتخاب وکیل با تجربه متخصص مجبور می شوند وکیل خود را تغییر دهند. در نتیجه این اقدام آنان باید چندین بار حق الوکاله بپردازند. در صورتی که اگر از همان ابتدای راه را به کاردان بسپارند، می توانند تنها با یک بار پرداخت حق الزحمه به نتیجه دلخواه خود برسند. علاوه بر موارد ذکر شده یک وکیل متخصص حقوقی می تواند به علت تجربه زیادی که دارد پیشبینی خود از سرانجام پرونده را در ابتدای مسیر  بیان کند. همین نکته باعث می شود تا شما بتوانید تصمیم مناسبی برای ادامه رسیدگی به پرونده خود بگیرید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل حقوقی

تا به اینجای مقاله تلاش کردیم، مبحث وکیل حقوقی را بررسی نماییم. هم اکنون وقت آن رسیده تا بدانیم بهترین راه برای ارتباط با وکیل حقوقی چیست؟ با توجه به اینکه انسان در دنیای مدرن همواره در تلاش و کوشش است و زمان کافی ندارد، به علاوه روش مشاوره حضوری با وکیل بسیار زمانبر است، بهترین روش ارتباط با وکیل حقوقی مشاوره تلفنی می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.