ثبت سوالات حقوقی رایگان

ثبت سوالات حقوقی رایگان

ثبت سوالات حقوقی رایگان

در طی سال های گذشته و با توجه به افزایش مداوم پرونده ها، دریافت مشاوره حقوقی اهمیت بسزایی پیدا کرده است. بر این اساس موسسه های حقوقی و معتبر زیادی تلاش کرده اند که با تکیه بر علم و مهارت بهترین وکلای ایران، کسب اطلاعات در زمینه مسائل حقوقی را برای هموطنان گرامی تسهیل نمایند. بر این اساس هموطنان عزیز با ثبت سوالات حقوقی رایگان می توانند، از مهمترین مسائل حقوقی آگاه شوند. با این وجود همیشه این پرسش مهم مطرح می شود که در چه زمینه هایی امکان استفاده از مشاوره رایگان وجود خواهد داشت؟

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

در چه زمینه هایی می توان با وکیل مشورت کرد؟

در زمینه های مختلف حقوقی می توان از مشاوره های یک وکیل خوب و کاربلد استفاده کرد. بر این اساس در مسائل مهم حقوقی و کیفری می توان از مشاوره حقوقی کمک گرفت. در حال حاضر امکان استفاده از مشاوره های رایگان و آنلاین نیز وجود خواهد داشت. بر این اساس می توان به موسسه حقوقی وکلای تلفنی اشاره نمود که در زمینه ارائه مشاوره حقوقی رایگان نیز فعالیت می نماید.

 

مشاوره حقوقی رایگان چیست؟

مشاوره رایگان، یک خدمت ارزنده و جدید جهت خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد. با استفاده از مشاوره حقوقی رایگان می توان بخش مهمی از سوالات خود را با یک وکیل یا مشاور خوب مطرح نمود و از بروز مشکلات بعدی تا حدودی پیشگیری کرد.

 

مزایای مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره رایگان در دسته خدمات ارزشمند و خوبی قرار می گیرد که به صورت فوری انجام می شود. با بررسی مزایای مشاوره حقوقی رایگان می توان متوجه شد که با استفاده از آن، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهد بود. علاوه بر این بدون حضور در دفتر وکیل می توان از مشاوره حقوقی استفاده نمود. این در حالی است که با استفاده از مشاوره حقوقی رایگان، می توان در طی 24 ساعت شبانه روز و بدون محدودیت، مشاوره حقوقی را دریافت نمود.

 

 

وکیل برای مشاوره 
هزینه وکیل و مشاوره
مشاوره حقوقی انلاین و رایگان
مشاوره حقوقی 
درباره ما 

 

چه کسانی می توانند از مشاوره رایگان استفاده کنند؟

تمام افراد با در نظر گرفتن شرایط و مشکلات حقوقی می توانند از مشاوره رایگان استفاده کنند. با این وجود مشاوره طولانی و تخصصی تر مستلزم پرداخت هزینه اندکی خواهد بود. علاوه بر این از سراسر ایران می توان از مشاوره حقوقی استفاده نمود. چنانچه در هر ساعت از شبانه روز نیاز فوری به مشاوره حقوقی داشتید اما بنا به هر دلیلی شرایط پرداخت هزینه مشاوره حقوقی تلفنی ندارید می توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره مند شوید.

 

چند مرتبه می توان از مشاوره رایگان استفاده کرد؟

با توجه به حسن نیت موسسه حقوقی وکلای تلفنی، هر فرد می تواند در هر زمان و مکان از مشاوره حقوقی رایگان استفاده نماید. هیچ گونه محدودیتی در تعداد سوالات مطرح شده در مشاوره حقوقی انلاین و رایگان وجود ندارد.

 

 

 

هزینه مشاوره رایگان

 

برای پرسیدن سوالات حقوقی رایگان چه باید کرد؟

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان کافی ست به وبسایت موسسه مراجعه کرده و در کادر موجود سوال خود را به صورت کامل و دقیق تایپ نمایید. مشاورین و وکلای متخصص در حوزه مورد نظر شما سوال را به دقت بررسی و در کمتر از 20 دقیقه بعد پاسخ را به صورت تایپ شده برای شما ارسال می کنند.

 

آیا پاسخ رایگان به سوالات حقوقی قابل اعتماد است؟

موسسه حقوقی وکلای تلفنی تلاش کرده است که از مهارت و اطلاعات بهترین وکلای ایران استفاده نماید. با بررسی سوابق وکلا و رزومه آنها نیز، می توان از صحت مشاوره ها اطمینان حاصل نمود. بنابراین می توانید با خیال راحت از مشاوره حقوقی رایگان ما بهره مند شوید.

 


سوالات متداول

نظرات

علی

سلام . برادرم سال 1393 فوت شده و وراث عبارتند از مادرم و همسرش و دو فرزند . همسر برادرم همان سال بدون اطلاع مادرم اقدام به فروش یک ویلا در شمال برادرم را کرده و ویلا را در همان سال 1393 تحویل خریدار داده است . ولی تا کنون برای خریدار سند نزده است . مادرم هیچگونه مدرکی که نشاندهنده فروش ویلا باشد ندارد و تنها مدرک مادرم فقط شماره پلاک ثبتی ملک هست . مادرم برای احقاق حقش چکار باید بکند. ممنونم که راهنمایی می کنید


ابراهیم

عالی


ابراهیم

سلام. در پرونده بنده 4 فقره چک را امضا کرده بودم ولی متاسفانه قاضی پرونده بنده را به صورت تضامنی به 10فقره چک محکوم کرده است وبا این محکومیت خودرو جک اس 5بنده را سال 98در مزایده فروختن به قیمت 433میلیون وبا مراجعه به مدیرکل که من در 6فقره چک امضای نکردم ولی محکوم شده ام گفتند که قاضي رای خلاف شر داده است وبا ماده 477 به دیوان فرستادن وبا تایید دیوان در جواب گفت که شما هیچ مسئولیتی در قبال این 6 فقره چک را امضا نکرده‌اید نداریدورای بدوی را نقض کرده و به 4 فقره چک را امضا کرده بودم محکوم کرده است حال با نامه دیوان عالی کشور که رای اولی را نقض کرده با ابطال مزایده میتوانم ماشین خودم را باز گردانم باتشکر


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.