مدیریت ریسک در زمینه شرکتها با مشاوره حقوقی

مدیریت ریسک در زمینه شرکتها با مشاوره حقوقی

مدیریت ریسک در زمینه شرکتها با مشاوره حقوقی

در هر کسب و کار با هر میزان وسعت و بزرگی، ریسک‌ها و چالش‌هایی وجود دارد که باید به بهترین شکل ممکن آن‌ها را پشت سر گذاشت. برای مدیریت ریسک در شرکت ها بهترین کار این است که یک وکیل متخصص به امور شرکت را استخدام نموده یا به مشاوره حقوقی مراجعه نمایید و از راهنمایی‌ها و راهکارهای وی بهره‌مند شوید. ما در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته و تیمی از وکلای باتجربه را معرفی خواهیم نمود.

 

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف شرکت از زبان وکیل

 برای اینکه به موضوع بررسی مدیریت ریسک‌ در زمینه شرکت ها بپردازیم، باید ابتدا ببینیم که تعریف شرکت از زبان یک وکیل چه بوده و به چه قراردادها و فعالیت‌های تجاری؛ شرکت گفته می‌شود. در قانون به قراردادی که طبق آن دو یا چند نفر از یک کسب و کار سود برده و آن را بین خود تقسیم می‌کنند، شرکت می‌گویند. این شرکت بر مبنای قانون می‌تواند به صورت مدنی و تجاری فعالیت نماید.

بر مبنای همین تعریف،‌ خود شرکت‌های تجاری هم به دسته بندی کوچک‌تری تقسیم می‌شود. به عنوان مثال شرکت سهامی یکی از انواع شرکت‌های تجاری به شمار می‌روند. هریک از این شرکت‌ها مطابق با قوانین و مقررات متفاوتی مدیریت شده و هیئت مدیره یا مدیر خاص خود را دارد.

 

 

مهمترین ریسک ها در زمینه شرکت ها

هر شرکتی با هر ایده‌ای که پشت تاسیس آن وجود داشته در طول عمر خود ریسک‌های مختلفی را تجربه می‌نماید. بنا بر همین موضوع، باید توانایی مدیریت ریسک در زمینه شرکت ها را هم داشته باشد. در صورتی که نتواند جلوی بروز ریسک‌های مختلف را بگیرد، رفته رفته دچار مشکلات مادی و غیرمادی شده و در نهایت می‌تواند این کسب و کار را از دست بدهد.

یکی از اولین و مهم‌ترین ریسک‌ها این است که جریان نقدینگی مناسبی نداشته باشید. در این صورت نه تنها نمی‌توانید هزینه‌های جاری مانند قبوض و حقوق کارمندان را بپردازید، بلکه این خطر وجود دارد که سرمایه گذار یا سهامداران از شرکت استعفا دهند.

همچنین عدم شناخت صحیح بازار هدف می‌تواند باعث ایجاد انواع ریسک در کسب و کار شود. با این استدلال لازم است تا قبل از هر اقدام واقعی، شناخت صحیح و درست از بازار بیزینس و اصول اولیه آن داشته باشید. به طور کلی ریسک‌های مالی، اعتباری و انسانی از مهم‌ترین مواردی هستند که در مبحث مدیریت ریسک در شرکت­ها باید به آن بپردازید.

 

 

 

مدیریت ریسک شرکت ها

 

وکیل شرکت ها چه خصوصیاتی دارد؟

برای جلوگیری از بروز چالش‌های متعدد یکی از راه حل‌ها، استخدام یک وکیل دعاوی شرکت است. این وکیلی که استخدام می‌نمایید باید خصوصیات و ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتوانید نتیجه خوبی از این همکاری بگیرید. در قدم اول، این وکیل باید دارای پروانه وکالت باشد. وکلایی که پروانه وکالت ندارند می‌توانند باعث مشکلات حقوقی برای کسب­و­کار شما شوند.

علاوه بر این باید تحصیلات مرتبط داشته و حوزه کاری وی هم مناسب باشد. به همین دلیل یک وکیل خانواده گزینه مناسبی برای حل و فصل دعاوی شرکت به شمار نمی‌رود. تخصص کاری مرتبط، سابقه کاری خوب و داشتن پرونده‌های متعدد موفق می‌تواند منجر به استخدام یک وکیل شود.

 

 

نقش وکیل در مدیریت ریسک در زمینه شرکت ها 

مدیریت ریسک یکی از مفاهیم مهم در زمینه تجارت بوده و هرکجا که قرار است قرارداد تجاری منعقد گردد، بهتر است از یک کارشناس جهت آنالیز و مدیریت ریسک در زمینه شرکت‌ ها استفاده گردد. بسیاری از وکلا با معقوله مدیریت ریسک آشنا بوده و در کنار دانش حقوقی خود،‌ می‌توانند بهترین پیشنهادات را به شرکت ارائه دهند. نقش وکیل در حوزه مدیریت ریسک در زمینه شرکت‌ ها بسیار حیاتی بوده و بهتر است برای دریافت نتایج رضایت بخش، همیشه نظر یک وکیل تجاری را بپرسید.

در صورتی که هنوز موفق نشده‌اید که با یک وکیل آشنا در زمینه مدیریت ریسک همکاری نمایید، مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای شما باشد. نبود یک وکیل می‌تواند توازن یک معامله را به هم زده و در نهایت اشتباه حقوقی در یک قرارداد انجام دهید که ضررهای بسیار زیادی برای کمپانی شما داشته باشد. از این رو کمک گرفتن از یک وکیل کاربلد تجاری می‌تواند باعث شود مدیریت ریسک در زمینه شرکت ها به خوبی انجام گیرد.

 

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

مشاوره حقوقی تلفنی برای مدیریت ریسک در زمینه شرکت ها

همانطور که بالاتر دیدیم، در زمینه شرکت‌‌ها ریسک‌های فراوانی وجود داشته و به دلایل مختلفی ممکن است این مؤسسات دچار مشکلات عدیده‌ای شوند. از آنجا که حوزه هر کسب وکار با دیگری متفاوت است، با وجود قوانین ثابت، باز هم شاهد شرایط حقوقی متفاوت برای هر شرکت مجزا هستیم. داشتن یک وکیل خبره و کاربلد در حوزه مدیریت ریسک در زمینه شرکت­ها می‌تواند نقش تاثیر گذاری در دراز مدت داشته باشد، اما هزینه این عمل و دیگر موارد مشابه، مانع از این می‌شود که بسیاری از کسب وکارها به طور معمول از نعمت وکیل برخوردار باشند.

در صورت نداشتن وکیل خصوصی، استخدام یک وکیل جدید کار زمان‌بری بوده و در شرایط بحران و درگیری با یک موضوع حقوقی، پیدا کردن یک وکیل مناسب و آشنا به مدیریت ریسک در زمینه شرکت‌ ها کار سختی خواهد بود. مشاوره حقوقی تلفنی با موسسه حقوقی وکلای تلفنی این مزیت را برای شرکت‌های متعددی پدید آورده است که در هر زمان از شبانه روز و به صورت 24 ساعته، بتوانند با وکلای متخصص و کاربلد مشورت نموده و بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان کسب نمایند.

مؤسسه حقوقی وکلای تلفنی به شما کمک می‌کند تا بتوانید وکلای با تجربه و متخصصی را در زمینه مدیریت ریسک در شرکت­ها استخدام نمایید. علاوه بر این با دریافت هزینه مناسب این فرصت را برای شما فراهم می­آورد تا بودجه خود را هم مدیریت نمایید. بهره‌مندی از خدمات مشاوره و دیگر امور حقوقی به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته برقرار است. برای رزرو وقت می‌توانید با شماره تفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 

 

 

مشاوره حقوقی به شرکت های خصوصی 
مشاوره حقوقی به شرکت ها 
انحلال شرکت یا موسسه در ثبت شرکت ها 
ثبت علامت تجاری 
درباره ما 


نظرات

امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب انجام این کار از طریق بررسی و تحلیل ریسک ها ، موانع و محدودیت های حقوقی معاملات و پروژه ها ، راه اندازی کسب و کارهای نوپا ( start up) و کا آفرینان و ارائه راه حلهای حقوقی سازگار با ویژگی های محیط حقوقی و اقتصادی ایران و مقتضیات تجارت بین الملل در هماهنگی با مقررات صادرات و واردات ، حقوق رقابت ، حقوق مصرف کنندگان ، حقوق تبلیغات ، مقررات بانکی ، تحریمهای اقتصادی ، عرف و رویه های تجارت بین الملل صورت میگیرد


علیرضا حکمتیان

با سلام و احترام به طور علمی و تجربی با این موضوع در شرکتها ، برخورد داشته ام . نکته ی مهم این است که الزاما" هر مدیری در یک شرکت ، توانایی کنترل و مدیریت مسائل حقوقیِ مرتبط با کسب و کار خود را ندارد . و همین موضوعات حقوقی ، گاهی توسط بخشی از مدیران ، سبک شمرده می شود و پس از پدیدار شدن نتیجه ی مخرب و منفی و بعضا" غیرقابلِ جبرانِ آن ، به فکرِ کمک گرفتن از وکلای متخصص در آن حوزه می افتند . بسبار مشاهده شده است که با یک دفاعِ آگاهانه و صحیح ، میشده است که پرونده ای را در دادگاه ، پیروز شد یا از پرداخت جریمه و خسارت تاخیر تادیه ، رهایی یافت یا در دعاوی بین کارگر و کارفرما ، واقعیت را بتوان اثبات کرد یا به موقع ، در مورد انحلال ارادی شرکت ، اقدام نمود . دایره ی مشورت وکلا در این حوزه بسیار وسیع می باشد و عدم علم کافی یا بعضن حداقلیِ مدیران شرکتها، با قواعد و اصول ابتدایی قوانین ایران ، باعث بروز مشکلاتی برای کسب و کارها می شود .


فاطمه عمادی

باسلام،،عدم مدیریت ریسک در شرکت و موسسه میتواند به تدریج به تأثیرات منفی در عملکرد، خسارات مالی، و حتی آسیب به اعتبار حقوقی و اجتماعی شرکت منجر شود. این تأثیرات میتوانند باعث افت قابل توجه در ارزش سهام و اعتبار شوند. مدیریت ریسک نیازمند تعامل و همکاری میان اعضای شرکت است. استفاده از دانش و مهارت وکلای متخصص تشکیل تیمهای مدیریت ریسک و تبادل اطلاعات و دانش در سازمان میتواند به بهترین مدیریت ریسکها کمک کند.


Mohammad sheykhi

مدیریت ریسک یکی از مفاهیم مهم در زمینه تجارت بوده و هرکجا که قرار است قرارداد تجاری منعقد گردد، بهتر است از یک کارشناس جهت آنالیز و مدیریت ریسک در زمینه شرکت‌ ها استفاده گردد. بسیاری از وکلا با معقوله مدیریت ریسک آشنا بوده و در کنار دانش حقوقی خود،‌ می‌توانند بهترین پیشنهادات را به شرکت ارائه دهند. نقش وکیل در حوزه مدیریت ریسک در زمینه شرکت‌ ها بسیار حیاتی بوده و بهتر است برای دریافت نتایج رضایت بخش، همیشه نظر یک وکیل تجاری را بپرسید.


مجید شیخی

با سلام در هر شرکتی با هر ایده‌ای که پشت تاسیس آن وجود داشته در طول عمر خود ریسک‌های مختلفی را تجربه می‌نماید. بنا بر همین موضوع، باید توانایی مدیریت ریسک در زمینه شرکت ها را هم داشته باشد. در صورتی که نتواند جلوی بروز ریسک‌های مختلف را بگیرد، رفته رفته دچار مشکلات مادی و غیرمادی شده و در نهایت می‌تواند این کسب و کار را از دست بدهد. یکی از اولین و مهم‌ترین ریسک‌ها این است که جریان نقدینگی مناسبی نداشته باشید. در این صورت نه تنها نمی‌توانید هزینه‌های جاری مانند قبوض و حقوق کارمندان را بپردازید، بلکه این خطر وجود دارد که سرمایه گذار یا سهامداران از شرکت استعفا دهند.


فاطمه علی زاده

شرکت ها انواع مختلفی دارد مثل شرکت های سهامی و غیر سهامی با مسئولیت محدود و… ساختار مالی شرکت ها با توجه به حوزه عملکرد و مدیریت شان، با ریسک های خاصی مواجه است و تغییرات مداوم و ناگهانی در رفتار اقتصادی افراد و نوع پنداشت سرمایه گذاران، عوامل محیطی و توسعه فعالیتهای اقتصادی بر مبحث مدیریت ریسک تاثیر گذار خواهد بود و استفاده از ابزارهای مناسب جهت اندازه گیری و کنترل ریسک هایی که اثرات نقدی دارند و در محدوده کنترل مدیریت هستند اهمیت ویژه ای یافته است. و هر مدیری در هر حوزه ای و هر کسب و کاری که مشغول به کار باشد، باید بتواند ریسک های موجود در حوزه کاری خود را مدیریت کند، اما آنچه به بازار سرمایه مربوط می شود، مدیریت ریسک شرکتهای سرمایه گذاری است که پرتفوی نگهداری می کنند، تصمیم به موقع مدیران می تواند اثر مستقیمی روی ارزش دارایی های سهامداران شرکت داشته باشد.که با کمک وکیل ک در حوزه شرکت ها داری علم و تجربه می باشد موجب کاهش ریسک سرمایه ای شرکت می گردد


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، در جوامع کنونی و کشور های توسعه یافته، اصظلاح مدیریت بحران جای خود را به مدیریت ریسک داده است ، یعنی به جای آنکه ما صبر کنیم تا سیل و طوفانی از راه برسد و بعدا به فکر چاره باشیم یا با تعیین یک جدول زمانبندی بتوانیم مشکل برق در تابستان را سپری نمائیم چاره کار در این است که علاج قبل از واقعه نمائیم و بتوانیم با یک ساز و کار درست، قبل از وقوع هر حادثه ای آیتم های مختلفی برای پیش بینی حوادث احتمالی داشته باشیم تا در مواقع بحرانی غافلگیر نشویم؛ از طرفی کنار افراد حقیقی، وجود شرکت های گوناگون برای همبستگی اشتراک بین انسان ها باعث شده است که ما علاوه بر انسان های حاضر در جامعه ، افراد حقوقی متفاوتی داشته باشیم و هر فردی در زندگی خود می تواند در انواع و اقسام شرکت های گوناگون حضور داشته باشند که لزوم احساس یک وکیل کارکشته در زمینه های مختلف به ویژه شرکت های خصوص احساس می شود. یکی از راه های شناخت وکیل مجرب دانستن رزومه کاری وی و اطلاعاتی است که دیگران درباره او دارند ، پس باید اعتاد لازم را در درجه اول بدست آورده و بعدا نسبت به سپردن روال اداری کار به ایشان اقدام نمائید . خوشبختانه موسسه وکیل تلفنی این افتخار را دارد که رزومه ای درخشان بین کاربران خود داشته و توانسته در سال های اخیر اعتماد متقابل مردم عزیز را جلب نماید لذا همگان می توانید با خیال راحت با ایشان ارتباط برقرار نمایید.


آزاده

وکیل شرکت ها در خصوص بررسی و تحلیل ریسک ها ، موانع و محدودیت های حقوقی معاملات و پروژه ها ، راه اندازی کسب و کارهای نوپا ( start up) و کا آفرینان و ارائه راه حلهای حقوقی سازگار با ویژگی های محیط حقوقی و اقتصادی ایران و مقتضیات تجارت بین الملل در هماهنگی با مقررات صادرات و واردات ، حقوق رقابت ، حقوق مصرف کنندگان ، حقوق تبلیغات ، مقررات بانکی ، تحریمهای اقتصادی ، عرف و رویه های تجارت بین الملل ، فعالیت می نماید.


امین

عدم شناخت صحیح بازار هدف می‌تواند باعث ایجاد انواع ریسک در کسب و کار شود. با این استدلال لازم است تا قبل از هر اقدام واقعی، شناخت صحیح و درست از بازار بیزینس و اصول اولیه آن داشته باشید. به طور کلی ریسک‌های مالی، اعتباری و انسانی از مهم‌ترین مواردی هستند که در مبحث مدیریت ریسک در شرکت­ها باید به آن بپردازید.


وحید فراست

در حوزه شرکتهای تجاری با توجه به اساسنامه و قوانین جاری در خصوص کلیه موارد باید متخصص امر نظر دهد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.