درخواست رد تجدیدنظرخواهی تجدید نظر خواه

درخواست رد تجدیدنظرخواهی تجدید نظر خواه

درخواست رد تجدیدنظرخواهی تجدید نظر خواه

قضات و مستشاران عالیمقام دادگاه های تجدید نظر استان ----

با سلام ،احتراما در خصوص تجدیدنظرخواهی محکوم علیه بدوی از دادنامه شماره----- صادره از شعبه یک دادگاه خانواده شهرستان درود موضوع پرونده کلاسه-----و در پاسخ به لایحه تجدیدنظرخواهی تجدید نظرخواه به عرض می رسانم:

۱_ عالیمقام اینجانب سما ---- به موجب سند نکاحیه شماره -----دفتر رسمی ازدواج شماره ۲ حوزه ثبتی شهرستان ---- در تاریخ۱۳۹۶/۹/۲۱ به عقد دائم تجدیدنظرخواه( سعید ---- )درآمدم و مهریه فی القباله ۲۰۰ عدد سکه تمام بهار آزادی می باشد. متاسفانه از تاریخ شروع زندگی مشترک تا کنون تجدیدنظرخواه به طور مستمر و به بهانه های واهی اینجانبه را با الفاظ رکیک و دور از شان مورد فحاشی و تحقیر و توهین قرار داده و با نسبت دادن زنا و قذف اینجانب و ارسال پیامک های حاوی مضامین و الفاظ رکیک موجب سلب آرامش و امنیت بنده گردیده به نحوی که در پرونده کلاسه ------ به موجب دادنامه شماره -------۸محکوم به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جزای نقدی بابت اتهام توهین و فحاشی گردیده که تصویر پیامک های ارسالی از سوی ایشان ضم پرونده می باشد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 ۲_ تجدیدنظرخواه علیرغم تعهدات مکرر ،به  دفعات اینجانب را مورد آزار و اذیت قرار داده و اقدامات ایشان موجب کراهت شدید اینجانب نسبت به وی گردید به نحوی که بیش از دو سال است که جدا از هم زندگی می کنیم.

 ۳_ پیرو استنکاف تجدید نظر خواه نسبت به پرداخت نفقه اینجانبه، مجبور به طرح پرونده مطالبه نفقه به طرفیت ایشان گردیدم که به موجب دادنامه شماره ----۶۷۸۷مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۸صادره از شعبه دوم شورای حل اختلاف شهرستان ---- محکوم به پرداخت مبلغ۱۰/۱۶۰/۰۰۰ تومان از تاریخ۱۳۹۸/۳/۱۸ لغایت۱۴۰۰/۲/۳۱ و همچنین ماهیانه ۵۰۰هزار تومان از تاریخ ۱۴۰۰/۲/۳۱گردید. لیکن علیرغم تمکن مالی از اجرای حکم و پرداخت نفقه استنکاف ورزید. لذا با این وصف شرط ضمن عقد نکاح و عدم تأدیه نفقه بیش از ۶ ماه و عدم امکان الزام ایشان محقق می باشد. ۴_تجدید نظر خواه بر خلاف اقدامات پیش گفته و صرفا جهت بهره مندی از آثار و تبعات دادنامه تمکین به کرات اقدام به طرح دعوی صوری الزام به تمکین به طرفیت اینجانب نموده که با ارائه مدارک و مستندات  مستدل و قانونی و اثبات سوء معاشرت وی ،دعاوی ایشان رد شده که نمونه ای از داد نامه های صادره ضم پرونده حاضر می باشد.

 

 

لایحه تجدیدنظر خواهی

 

 ۵_تجدید نظرخواه در لایحه تجدید نظر خود به اظهار نظر داور تعرفه شده از سوی خویش مبنی بر امکان صلح و سازش فی مابین وامکان ادامه زندگی و عدم توجه قاضی محترم بدوی به این اظهار نظر استناد جسته وادعا نموده اختلاف جزئی فی مابین زوجین امری طبیعی است در صورتی که وجود بالغ بر۳۴ پرونده مربوط به دعاوی ثبت شده اینجانبان مبین اختلافات شدید و غیرقابل انکاری می باشد که موجبات کراهت شدید اینجانب بوده به نحوی که حاضر به بذل ۱۰۰ سکه از مهریه خویش در قبال صدور گواهی عدم امکان سازش گردیدم.

علی ایحال با توجه به مراتب معنونه و مستندات ابرازی مبنی بر محکومیت کیفری تجدیدنظرخواه به اتهام توهین و فحاشی نسبت به اینجانب که موید سوء معاشرت نامبرده می باشد و همچنین استنکاف از پرداخت نفقه به مدت بیش از ۶ ماه که موجب تحقق شرط ضمن عقد گردیده و همچنین وجود دعاوی متعدد فیمابین جملگی موید عدم امکان اصلاح زوج می باشد. لذا نظر به مفارقت جسمی بیش از دوسال فیمابین اینجانبان با توجه به اینکه اینجانب یک خانم جوان می باشم، موجب عسر و حرج بنده گردیده است ضمن اعلام بذل ۱۰۰ سکه از مهریه خویش،رسیدگی شایسته و صدور حکم مبنی بر رد تجدیدنظرخواهی تجدید نظر خواه و تایید و ابرام دادنامه بدوی مورد استدعاست.

 

 

 

هزینه نگارش لایحه
مشاوره حقوقی طلاق
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما

 

خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی شامل مشاوره حقوقی (به صورت مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی انلاین و رایگان )، نگارش اوراق قضایی اعم از (دادخواست، شکوائیه، اظهارنامه و ...)، تنظیم قرارداد، انعقاد قرارداد وکالتی و ... می باشد. جهت دریافت هر یک از خدمات فوق در هر ساعت از شبانه روز حتی در ایام تعطیل با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید. 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.