نمونه اظهارنامه استرداد لاشه سفته- وکلای تلفنی

نمونه اظهارنامه استرداد لاشه سفته- وکلای تلفنی

نمونه اظهارنامه استرداد لاشه سفته- وکلای تلفنی

اظهارنامه استرداد لاشه سفته چیست؟ حقوقدانان، سفته را چگونه تعریف می کنند؟ چه مدارکی برای تقدیم اظهارنامه استرداد لاشه سفته ضروری است؟ آیا مشاوره با وکیل سفته برای نگارش انلاین اظهارنامه امکان پذیر است؟ سفته، یکی از اسنادی است که امروزه در معاملات بین افراد بسیار رایج می باشد. همین مسئله باعث شده که قانونگذار، مقررات دقیقی را پیرامون این موضوع وضع کند. از طرفی همه روزه، شاهد بروز اختلافات حقوقی گوناگونی پیرامون سفته هستیم که عمده این اختلافات به خاطر اظهارنامه استرداد لاشه سفته می باشد. در نتیجه، سوالات متعددی درباره این مسئله برای متقاضیان مشاوره حقوقی سفته به وجود می آید که به مهم ترین آنها در ابتدای مقاله اشاره کردیم. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی، همراه ما باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعریف سفته از زبان وکیل

اولین گام در راستای بررسی اظهارنامه استرداد لاشه سفته آشنایی با تعریف حقوقی سفته می باشد. البته شاید در ابتدای امر، تعریف کردن سفته کار بیهوده ای به نظر برسد. چرا که همه ما حداقل یک بار نام این اصطلاح را شنیده ایم اما قطعا کمتر کسی را می توان یافت که به تعریف حقوقی سفته تسلط داشته باشد. به همین خاطر تعریف حقوقی سفته اهمیت می یابد. در واقع با استناد به ماده 307 قانون تجارت، بایستی بگوییم، سفته از جمله اسناد تجاری محسوب می شود که صادر کننده آن در برابر گیرنده، متعهد خواهد شد که مبلغ مذکور در سفته را در یک تاریخ مشخص یا به محض مطالبه شخص گیرنده به وی بپردازد. این ماده عنوان می کند: «فته طلب سندی است که به موجب آن امضاکننده تعهد می کند مبلغی در موعد معین یا عندالمطالبه در وجه حامل یا شخص معین و یا به حواله کرد آن شخص کارسازی نماید».

همچنین بایستی بدانید که صدور سفته دارای شرایط و احکام خاصی می باشد که قانونگذار به صورت کامل به آنها اشاره داشته است. شما می توانید جهت ارتباط با بهترین وکیل سفته از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان اقدام فرمایید.

 

 

استرداد لاشه چک

 

منظور از استرداد لاشه سفته چیست؟

سوال دیگری که هنگام بررسی اظهارنامه استرداد لاشه سفته در ذهن افراد به وجود می آید این است که منظور از استرداد لاشه سفته چیست؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم، همانطور که در تعریف حقوقی سفته گفته شد، هنگامی که یک سفته صادر می­شود، صادر کننده آن در برابر گیرنده سفته، متعهد به پرداخت مبلغی خواهد شد. همچنین بسیار دیده می شود که در بین عرف جامعه، صادر کردن سفته با هدف ضمانت هایی نظیر ضمانت حسن انجام کار انجام می گیرد. در نتیجه آن چیزی که باعث به وجود آمدن تعهد می شود، وجود سفته در دستان دارنده سفته می باشد و تا زمانی که صادر کننده، آن را از دارنده، پس نگیرد، وی می تواند جهت دریافت مبلغ مذکور در سفته اقدام نماید. در نتیجه منظور از استرداد لاشه سفته این است که فرد صادر کننده، پس از انجام تعهدات خود سفته­ای که به شخص دیگر داده است را پس بگیرد تا دچار مشکلات حقوقی متعددی نشود.

در این قسمت است که اظهارنامه استرداد لاشه سفته اهمیت می یابد. شما می توانید برای اطلاع از هزینه نگارش اظهارنامه مذکور از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

 

مدارک لازم برای اظهارنامه استرداد لاشه سفته

تا اینجای مقاله با اهمیت اظهارنامه استرداد لاشه سفته آشنا شدید و دانستید که اگر صادر کننده سفته برای پس گرفتن آن اقدام نکند، می تواند تبعات بسیار زیادی برای وی داشته باشد. حال اگر دارنده سفته از پس دادن آن امتناع کند، اولین گام برای طرح دعوا در دادگاه، نگارش اظهارنامه استرداد لاشه سفته می باشد. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان تنظیم اظهارنامه در 24 ساعت را فراهم کرده ایم. منتها برای اینکه بتوانید درخواست خود را ثبت کنید، بایستی مدارکی را تهیه فرمایید. مدارک برای نگارش اظهارنامه عبارتند از:

  • مدارک هویتی مثل شناسنامه و کارت ملی.
  • اسناد و مدارکی که سفته با استناد به آنها صادر شده است، در صورت وجود؛ مانند قرارداد کار در مواقعی که سفته برای ضمانت حسن انجام کار صادر شده است.

 

 

راهنمای نگارش انلاین 
مشاوره حقوقی ابطال دسته چک 
مشاوره حقوقی استرداد چم
مشاوره حقوقی چک و سفته
درباره ما 

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل سفته

با توجه به رایج بودن سفته در معاملات میان افراد، بسیاری از آنها ترجیح می دهند که از دانش و تخصص وکیل سفته استفاده نکنند. همین عامل باعث شده است که دادگاه های کشور مملوء از پرونده های مربوط به سفته شود. یکی از مواردی که مشاوره با وکیل سفته درباره آن ضروری است، اظهارنامه استرداد لاشه سفته می باشد. به همین خاطر ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی در راستای استفاده همگانی از خدمات حقوقی خود امکان مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکیل سفته ایران را فراهم کرده ایم. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

نمونه اظهارنامه استرداد لاشه سفته

هنگامی که سخن از نگارش اظهارنامه استرداد لاشه سفته به وجود می آید، بسیاری از افراد به دنبال دانلود نمونه آن می باشند. در حالی که این کار اشتباه است. چرا که شرایط هر اظهارنامه با اظهارنامه های دیگر متفاوت می باشد. در نتیجه بایستی نگارش اظهارنامه استرداد لاشه سفته را به یک وکیل سفته بسپارید. در همین راستا شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. البته بایستی توجه داشته باشید که نمونه های موجود در سایت ها تنها برای ایده گرفتن است. در نتیجه اگر به دنبال احقاق حق خود از طریق قانونی هستید، بهتر است حتماً این کار را به یک وکیل سفته مجرب بسپارید.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.