آموزش لایحه نویسی

آموزش لایحه نویسی

آموزش لایحه نویسی

وقتی طرفین دعوا در دادگاه حاضر می شوند و اظهاراتی را بیان می کنند این اظهارات در جلسات دادگاه به عنوان دفاعیه شناخته می شود. حال ممکن است یکی از طرفین دعوا یا هر دوی آنها دفاعیات خود را مکتوب کنند. این دفاعیات مکتوب شده در مسائل حقوقی لایحه نام دارد. نگارش لایحه معمولا توسط افراد آشنا به حقوق انجام می شود.

در لایحه مواردی غیر از آنچه که در دادخواست نوشته شده است یا برای دادگاه ضروری است نوشته می شود. جزئیاتی که در لایحه درج می شود باید مستدل و مستند باشد تا مورد قبول دادگاه قرار گیرد. شاید برخی افراد نتوانند به صورت شفاهی آن چیزی که لازم است را بیان کنند اما با مکتوب کردن آن حرف خود را به دادگاه منتقل می کنند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

در واقع وجود لایحه، به قاضی این فرصت را می دهد که رای با کیفیتی را صادر کند. فردی که لایحه را نگارش می کند باید اطلاعات حقوقی مناسبی را در مورد پرونده داشته باشد. قبل از نگارش لایحه توسط بهترین وکیل می توانید با یکی از وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید بعد از آن اقدام به ثبت نگارش لایحه نمائید.

در چه مواردی می توان از لایحه استفاده کرد؟

اگر مشکلی پیش بیاید و طرف پرونده نتواند در جلسه دادگاه حاضر شود. برای اینکه رای به صورت غیابی صادر نشود لایحه ارسال می شود. همچنین گاهی اوقات ممکن است موکل یا وکیل به دلیل داشتن اضطراب نتوانند سخن خود را در جلسه دادگاهی به درستی بیان کنند. در چنین مواقعی نیز وکیل اقدام به نوشتن لایحه می نماید.

به صورت اشتباهی شکایتی بر علیه شما در نقطه ای دیگر از کشور انجام شده باشد. شما می توانید از طریق دفاتر خدمات قضایی لایحه ای را برای شعبه مورد نظر ارسال کنید. همچنین در ماده ۹۳ قانون آیین دادرسی مدنی آمده است: " اصحاب دعوا می‌توانند در جلسه دادرسی حضور یافته یا لایحه ارسال نمایند".

مدارک لازم برای نگارش لایحه

نگارش لایحه توسط فردی انجام می گیرد که نسبت به محتویات پرونده آگاهی داشته باشد. اگر مدرک جدیدی به عنوان ادله پیدا شده است باید این مدرک به لایحه پیوست شود. همچنین ممکن است مدارک پیوستی یک استشهادیه باشد. به هر حال هر مدرکی که در لایحه از آن نام برده شده است باید همراه لایحه تقدیم دادگاه گردد.

وکیلی که نگارش لایحه را برای شما انجام خواهد داد تمام زوایا و جنبه های مختلف را با شما در میان خواهد گذاشت. وکیل بر اساس گفته ها و مدارک شما لایحه را به صورت حقوقی نگارش خواهد کرد.

 

نگارش لایحه

هزینه نگارش لایحه توسط وکیل

هزینه نگارش لایحه به موضوع پرونده بستگی دارد. گاهی اوقات موضوع پرونده از لحاظ حقوقی پیچیده و باید ظرافت کاری های زیادی در نگارش لایحه انجام داد اما گاهی استناد کردن به یک ماده قانونی برای نوشتن لایحه کافی است.

پس بر این اساس هزینه نگارش لایحه متفاوت است. اما تعرفه هایی که از طریق موسسه حقوقی وکلای تلفنی تعیین شده بسیار منصفانه و هر کسی با هر توان مالی می تواند از بهترین وکیل خدمات حقوقی بگیرد.

هزینه نگارش لایحه از 250 هزار تومان به بالا است. همانطور که گفته شد به موارد متعددی بستگی دارد. اگر می خواهید قیمت دقیق دریافت کنید با یکی از کارشناسان مجموعه وکلای تلفنی تماس بگیرید. همچنین با انجام مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می توانید سوالات حقوقی خود را مطرح کنید. در موسسه حقوقی وکلای تلفنی به تمامی سوالات در کمترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

 

ارتباط در واتس اپ

نگارش فوری و آنلاین لایحه

یکی از مزیت های خدمات آنلاین فوری بودن آن است. وقتی شما نگارش لایحه را به یک موسسه کاربلد مانند موسسه حقوقی وکلای تلفنی می سپارید دیگر نباید نگران زمان و کیفیت کار باشید. یکی از مشکلاتی که در گذشته وجود داشت در دسترس نبودن وکیل برای گرفتن مشاوره یا خدمات حقوقی بود.

یک نفر باید ساعت ها در خیابان های اطراف دادگاه به دنبال یک وکیل می گشت تا وقت کند و یک لایحه یا دادخواست را نگارش کند. اما امروزه شرایط فرق کرده است و سایت های زیادی به صورت آنلاین خدمات حقوقی ارائه می دهند.

کاربر در خانه بر روی مبل تکیه زده است و از طریق گوشی یا رایانه خود خدمات حقوقی از بهترین وکلای ایران دریافت می کند.

اگر نیاز به یک لایحه فوری دارید به صورت شبانه روزی و 24 ساعته می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس بگیرید. کارشناسان موسسه ارتباط شما با بهترین وکیل را برقرار و شما می توانید مشاوره حقوقی یا خدمات حقوقی از جمله نگارش لایحه یا نگارش دادخواست دریافت کنید. کارآموزان وکالت نیزمی توانند از آموزش نحوه نگارش لایحه اصولی توسط وکلای مجرب  بهره مند شوند.

 

راهنمای نگارش انلاین
هزینه نگارش لایحه 
نگارش لایحه دفاعیه 
نگارش لایحه 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.