کلاهبرداری خرید ووچر پرفکت مانی

کلاهبرداری خرید ووچر پرفکت مانی

کلاهبرداری خرید ووچر پرفکت مانی

این روزها که بشر به سمت زندگی آسان حرکت می‌کند، استفاده از ارزها و ابزارهای دیجیتال که امکان جابجایی پول به هر نقطه از جهان را در عرض چند دقیقه برای او فراهم می‌کنند، بسیار رونق گرفته است. کد ووچر پرفکت مانی یکی از همین ابزارهای پرکاربرد می‌باشد. با کمک این کد فرد می‌تواند به هر نقطه از جهان پول منتقل کند.

اما با توجه به این که استفاده از کد ووچر و به طور کلی سایر ارزهای دیجیتال پدیده‌ای جدید و نوظهور محسوب می‌شود، بسیاری از افراد از قوانین معامله آن ها اطلاع ندارند. همین مسئله نیز باعث بروز مشکلات مختلف از جمله کلاهبرداری در خرید و فروش آن ها می‌شود.

در ادامه به مبحث کلاهبرداری خرید ووچر پرفکت مانی خواهیم پرداخت. برای دریافت  مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

کد ووچر چیست؟

تاکنون از چک های بانکی روز استفاده کرده اید؟! کد ووچر نیز نوعی چک بانکی مربوط به پرفکت مانی است. این کد بدون محدودیت در تمام کشورهای دنیا معتبر بوده و قابلیت تبدیل شدن به پول نقد را دارد. مثلا فرض کنید می‌خواهید برای یکی از دوستان خود که در یک کشور خارجی است پول منقل کنید. اگر قرار باشد با روش های قدیمی این کار را انجام دهید باید پروسه‌ای طولانی و دشوار طی کنید. اما با کمک ووچر پرفکت مانی، کد را به حساب پرفکت مانی فرد منتقل خواهید کرد. طرف مقابل نیز قادر به استفاده از کد به همان شکل و انتقال آن به دیگران و یا تبدیل آن به پول نقد خواهد بود.

آیا خرید و فروش کد ووچر جرم است؟

طبق گفته پلیس سایبری، تاکنون خبری مبنی بر جرم انگاشته شدن خرید و فروش کد ووچر و سایر ارزهای مجازی منتشر نشده است. بنابراین به نظر می‌رسد خرید و فروش، نگهداری و استفاده از ووچر پرفکت مانی برای افراد حقیقی جرم محسوب نمی‌شود.

اما با این حال ممکن است معامله آن بدون رعایت مقررات اصلی، جرم بوده و مجازات هایی در پی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پرسش خود را در قالب مشاوره حقوقی تلفنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی مطرح نمایید. کارشناسان حقوقی این موسسه که در زمینه معامله ارزهای دیجیتال تخصص دارند، راهنمایی‌تان خواهند کرد.

 

مشاوره حقوقی خرید کد ووچر

مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده خرید و فروش ووچر

مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده خرید و فروش کد ووچر و جرایم صورت گرفته در این زمینه، به نوع جرم بستگی دارد. زیرا وقوع جرم در رابطه با رمز ارزها می‌تواند در زمینه احراز هویت، پرداخت پول و عدم دریافت کد یا دریافت کد اشتباه و ... باشد.

حال با توجه به این که مشکل پیش آمده از چه نوع است، شاکی باید به دادسرای عمومی یا دادسرای جرایم رایانه‌ای مراجعه نماید. البته که در حال حاضر ارسال شکوائیه از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود.

پرسش خود را با جزئیات کامل در قالب مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه حقوقی وکلای تلفنی به آدرس www.vakiltel.org مطرح نمایید، تا کارشناسان حقوقی موسسه مرجع صالح برای رسیدگی به مشکل شما را معرفی کنند.

رفع مسدودی حساب بانکی بابت خرید ووچر

خرید و فروش کد ووچر شرایط و حساسیت های خاص خود را دارد. گاها مشاهده می‌شود که بنابه دلایل مختلف حساب بانکی شخص خریدار یا فروشنده ووچر، مسدود شده و وی به حساب خود دسترسی ندارد. مسدودی حساب بانکی با موضوع ووچر می‌تواند دلایل متعدد داشته باشد مثلا جرم کلاهبرداری واقع شده و طرف مقابل به محضر دادگاه شکایت کرده و به این ترتیب حساب مسدود شده باشد. گاها هم حساب بانکی صاحبان صرافی هایی که به صورت غیر قانونی ارزهای دیجیتال مانند ووچر را با تعداد بالا خریداری می‌کنند، مسدود می‌شود.

در هر صورت، صاحب حساب با در دست داشتن مدارک شناسایی و مستندات اثبات ادعای خود مبنی بر عدم وقوع جرم، باید به شعبه صادر کننده رای مسدودی حساب مراجعه نماید. پس از اثبات عدم وقوع جرم و رسیدن شاکی به حق خود، رفع مسدودیت حساب بانکی انجام خواهد شد.

 

مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای

آیا پرفکت مانی در ایران قابل پیگیری است؟

پرفکت مانی در اصل یک شرکت تولید کننده کد ووچر و سیستم پرداخت مانند بانک است. قطعا هر سیستمی گسترده‌ای خدمات پشتیبانی در خرید و فروش و انتقال ارزها دارد. بنابراین پرفکت مانی نیز مانند تمام شرکت های تولیدکننده ارزهای دیجیتال، با ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران سعی در راهنمایی ایشان دارد.

حال پرسشی که مطرح می‌شود این است که با توجه به تحریم های متنوعی که شرکت ها و کشورهای خارجی علیه ایرانیان اعمال کرده اند، آیا پرفکت مانی در ایران قابل پیگیری است؟! در پاسخ به این سوال باید گفت: بله در حال حاضر پرفکت مانی تحریم و محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است. به این ترتیب کاربران ایرانی قادر به پیگیری و کمک گرفتن از تیم پشتیبانی پرفکت مانی خواهند بود.

البته خرید کد ووچر به صورت مستقیم از پرفکت مانی توسط ایرانیان، ممکن نیست. به همین دلیل هم ایرانیان برای خرید این کد باید به صرافی ها یا افراد خبره در این زمینه مراجعه نمایند.

 

ارتباط در واتس اپ

آیا خرید ووچر از پرفکت مانی مصداقی از کلاهبرداری است؟

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، خرید و فروش و استفاده از کد ووچر پرفکت مانی به هیچ وجه جرم شناخته نمی‌شود، پس قطعا مصداقی از کلاهبرداری هم نخواهد بود.

اما با توجه به این که فعلا هیچ مجوزی مبنی بر خرید و فروش ووچر و سایر ارزهای دیجیتال از طرف وزارت صمت و بانک مرکزی، برای صرافی ها صادر نشده، به نظر می‌رسد معامله ووچر در صرافی ها ممنوع باشد. در این صورت امکان کلاهبرداری از این راه هم افزایش خواهد یافت. پس برای خرید ووچر به صرافی های معتبر و دارای مجوز رسمی مراجعه نمایید.

 

مشاوره حقوقی جرم هک 
مشاوره حقوقی پلیس فتا 
مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

فاطمه عمادی

باسلام،، ووچرها در سیستم پرفکت مانی، کارت شارژهایی هستند که تاریخ انقضا ندارند و در مبلغ‌های مختلف می‌توان آن را خریداری کرد. انتقال پول بدون واسطه، شارژ حساب در سایت‌های مختلف، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی و دریافت خدمات پریمیوم اپلیکیشن‌ها و… کاربردهایی هستند که باعث محبوبیت‌ ووچر در سیستم Perfect Money شده است. اما موضوع اصلی در خرید ووچر و استفاده از آن؛ پیگیری ووچر پرفکت مانی است. فعال نبودن ووچر، کم بودن مبلغ موجودی به‌نسبت هزینه پرداخت شده و هک شدن ووچر، سرقت و کلاهبرداری‌هایی هستند که ممکن است در زمان خرید و استفاده از ووچر پرفکت مانی صورت بگیرد اما چون ووچر پرفکت مانی یک دارایی غیر متمرکز است؛ پیگیری ووچر دزدیده شده به راحتی پیگیری حساب‌های متمرکز نیست اما امکان‌پذیر است. تنها مدرکی که برای پیگیری ووچر دزدیده شده لازم است؛ داشتن کد دیجیتالی انحصاری ۱۰ رقمی و کد فعال سازی ۱۶ رقمی ووچر میباشد. خرید ووچر پرفکت مانی از منابع معتبر اقدام دیگری است که باید برای پیشگیری از دزدیده شدن کد ووچر انجام دهید. بهترین منبع برای خرید ووچر وب سایت رسمی پرفکت مانی است.


Mohammad sheykhi

کد ووچر نیز نوعی چک بانکی مربوط به پرفکت مانی است. این کد بدون محدودیت در تمام کشورهای دنیا معتبر بوده و قابلیت تبدیل شدن به پول نقد را دارد. مثلا فرض کنید می‌خواهید برای یکی از دوستان خود که در یک کشور خارجی است پول منقل کنید. اگر قرار باشد با روش های قدیمی این کار را انجام دهید باید پروسه‌ای طولانی و دشوار طی کنید. اما با کمک ووچر پرفکت مانی، کد را به حساب پرفکت مانی فرد منتقل خواهید کرد. طرف مقابل نیز قادر به استفاده از کد به همان شکل و انتقال آن به دیگران و یا تبدیل آن به پول نقد خواهد بود.


امین

مستندی مبنی بر جرم انگاشته شدن خرید و فروش کد ووچر و سایر ارزهای مجازی منتشر نشده است


بهنام رحمانی فرد

با سلام فروش کد ووچر شرایط و حساسیت های خاص خود را دارد. گاها مشاهده می‌شود که بنابه دلایل مختلف حساب بانکی شخص خریدار یا فروشنده ووچر، مسدود شده و وی به حساب خود دسترسی ندارد. مسدودی حساب بانکی با موضوع ووچر می‌تواند دلایل متعدد داشته باشد مثلا جرم کلاهبرداری واقع شده و طرف مقابل به محضر دادگاه شکایت کرده و به این ترتیب حساب مسدود شده باشد. گاها هم حساب بانکی صاحبان صرافی هایی که به صورت غیر قانونی ارزهای دیجیتال مانند ووچر را با تعداد بالا خریداری می‌کنند، مسدود می‌شود. در هر صورت، صاحب حساب با در دست داشتن مدارک شناسایی و مستندات اثبات ادعای خود مبنی بر عدم وقوع جرم، باید به شعبه صادر کننده رای مسدودی حساب مراجعه نماید. پس از اثبات عدم وقوع جرم و رسیدن شاکی به حق خود، رفع مسدودیت حساب بانکی انجام خواهد شد


نیما عیسی زاده

آلما اکس ورود / عضویت صرافی الما مقالات آموزشی پرفکت مانی کلاهبرداری با پرفکت مانی و روش‌های مقابله با آن خرداد ۵, ۱۴۰۲ نویسنده : Adminalmaex کلاهبرداری با پرفکت مانی و روش‌های مقابله با آن عناوین مقاله کلاهبرداران چطور از پرفکت مانی استفاده می‌کنند؟ کلاهبرداری با پرفکت مانی توسط اکانت‌های اجاره‌ای صفحه جعلی ورود به پرفکت مانی شناسه gmail و خطر هک پرفکت مانی چطوری جلوی هک اکانت پرفکت مانی را بگیریم؟ آیا تراکنش‌های پرفکت مانی قابل‌ردیابی است؟ روش‌های مقابله کلاهبرداری با پرفکت مانی: ایمن باشید! 1. انتخاب صرافی معتبر 2. استفاده از ویژگی‌های امنیتی 3. نگه داشتن اطلاعات کاربری خود 4. عدم اعتماد به ایمیل‌های مشکوک آموزش پیگیری تراکنش پرفکت مانی مجازات فروش ووچر به دیگران؟ قانون مدنی چه می‌گوید؟ ریسک سیستم پرفکت مانی چیست؟ خلاصه کلاهبرداری با پرفکت مانی 2 | به این مقاله امتیاز دهید کلاهبرداری با پرفکت مانی و روش‌های مقابله با آن این که کلاهبرداری با پرفکت مانی به چه شکل انجام می‌شود، فارغ از هر موضوعی سؤالات کسانی است که از این سیستم استفاده می‌کنند و می‌خواهند امنیت حساب کاربری خود را در این شبکه پرداخت واحد مالی تقویت کنند. در ادامه و در بررسی تکمیلی نحوه کلاهبرداری با پرفکت مانی با ما همراه باشید. کلاهبرداری با استفاده از Perfect Money انجام می‌شود، زیرا این سیستم پرداختی از امکاناتی مانند انتقال پول به‌صورت ناشناس، وجود کیف پول‌های بدون نام و نشان، قابلیت ایجاد حساب‌های متعدد و… برخوردار است که می‌تواند برای افرادی که قصد انجام کلاهبرداری را دارند، جذاب باشد. همچنین، به دلیل عدم وجود محدودیت‌های زیاد در ایجاد حساب کاربری در این سیستم پرداختی، افراد مختلف می‌توانند حساب کاربری را به نام خود یا حتی به نام دیگران ایجاد کرده و از آن برای انجام کلاهبرداری استفاده کنند؛ بنابراین، همان‌طور که در مورد سایر سیستم‌های پرداختی نیز صادق است، استفاده از Perfect Money به‌تنهایی نمی‌تواند عامل انجام کلاهبرداری باشد، اما در کنار دانش و فنون کلاهبرداری، می‌تواند یکی از ابزارهای مورداستفاده قرار گیرد. در این مقاله ، راهکار هایی جهت جلوگیری از کلاهبرداری از خرید ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی آورده شده است . کلاهبرداران چطور از پرفکت مانی استفاده می‌کنند؟ کلاهبرداران معمولاً از Perfect Money به‌عنوان یکی از ابزارهای پرداخت برای جعل صفحات وب جعلی، ارسال ایمیل‌های فریبنده، ساخت کلاهبرداری‌های تلفنی و دیگر روش‌های کلاهبرداری استفاده می‌کنند. برای مثال، آنها ممکن است به مقصد خود یک پیوست ایمیلی حاوی لینکی به یک صفحه وب جعلی ارسال کنند که شبیه به یک صفحه واقعی بانک یا سایت پرداخت است، و از طریق این صفحه جعلی، از کاربران اطلاعات حساب بانکی یا اطلاعات کارت اعتباری آنها را جمع‌آوری کنند. در این روش، آنها ممکن است از Perfect Money برای جمع‌آوری پرداخت‌های غیر قابل بازیابی استفاده کنند. این به معنی این است که پولی که کاربر به‌عنوان پرداخت برای محصول یا خدمات جعلی پرداخت می‌کند، قابل بازیابی نیست و کلاهبردار می‌تواند آن را به‌سرعت برداشت کند. همچنین، کلاهبرداران ممکن است از Perfect Money برای انتقال پول به حساب‌های دیگر نیز استفاده کنند که معمولاً در این حساب‌ها، پول به‌صورت ناشناس نگهداری می‌شود و این امکان را به آنها می‌دهد تا در صورت برخورد با هرگونه تعقیب و گریز، سرنوشت پول‌های کلاهبرداری شده را پنهان کنند.


کوکبی

مانی پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین است که در سراسر جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال، به دلیل ارائه خدمات آنلاین، همیشه خطر کلاهبرداری وجود دارد. کلاهبرداران با استفاده از ترفندهای مختلف، از جمله ایجاد صفحات ورود جعلی و ارسال ایمیل‌های تقلبی، سعی می‌کنند اطلاعات حساب کاربری پرفکت مانی را به دست آورند و مبالغ بزرگی را از کاربران به دست آورند. بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری با پرفکت مانی، این است که شما از راهکارهای امنیتی مناسب استفاده کنید و همواره اطلاعات حساب کاربری خود را به‌روز نگه‌دارید. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در حساب کاربری خود، به‌سرعت با پشتیبانی پرفکت مانی تماس بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید. در کل، استفاده از پرفکت مانی به‌درستی و با رعایت اصول امنیتی، امکان‌پذیر است و به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی تراکنش‌های خود را انجام دهید. اما باید به این نکته توجه داشت که همیشه خطراتی وجود دارد و باید با مراقبت و احتیاط از این خطرات جلوگیری کنیم.


محمد

سلام یک آقایی ب بنده اعتماد کردند و ب حساب من پول میزنن و من براش ارز ووچر پرفکت مانی خرید میکنم ممکنه برام مشکلی پیش بیاد؟مثلا یارانه من قطع شه؟


مصطفی

سلام شخصی در تلگرام به من پیام داد که برایم تتر خرید کن و پورسانت دریافت کن بعد از چند روز 15میلیون برایش تتر خریدم و انتقال به کیف پولش دادم بعد از آن هم انگار حساب بانکی ام را هک کرده باشد . چون موجودی میگیرم خالیه آن شخص هم دیگر در تلگرام نیست ب کجا مراجعه کنم


حسن ریاحی

بنظر من صرافی پیشرو بهترین صرافی خرید وفروش ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست به چند دلیل چون نمایندگی رسمی پرفکت مانی هست در ایران چون از سال ۹۶ تو این کاره معتبره چون منصفانه ترین قیمت ووچر کد پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست و اینکه واریزیهای ریالش چند دقیقه بعد تو حسابته و چند انلاین ۲۴ ساعته داره


محمد

سلام من خرید ووچر پرفکت انجام دادم ولی طرف بلاکم کرد الان میتونم ازش شکایت کنم خرید ووچر جرمه؟


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.